bollen__

Trådstartare
Är det något fel på min dator eller har buke bytt färg?
Såg nyss ut såhär, gick in på en annan del av forumet,
b139035.jpg

och nu ser det ut såhär:
b139036.jpg

:confused:
Har haft strul med min dator så funderar om det ska se ut såhär eller om datorn blitt knäppare :angel:
 
Den skrikiga gröna färgen i citaten är jobbig att läsa tycker jag, sticker i ögonen, kanske en blekare variant?
 
Jag gillar inte alls det grå vid nicken. Vill ha någon skarpare ton. Blir trött i ögonen för det känns som om inläggen flyter ihop. Ny färg i all ära men inte något som ligger så nära "inläggens" färg så att säga.
 
  • Gilla
Reactions: MM
Jag har väl inte sagt att färgändringarna har något med vår att göra :)
Jag är inte klar ännu och har själv inte 100% klart för mig var vi hamnar, det är ju det som är det roliga ;)
Någon typ av tanke bakem det hela finns dock. :p
 

Liknande trådar

Övr. Hund Någon som har el har haft en tik som man kan se som dominant i flock med annan/andra hundar? Hur har det visat sig? Funderar över min...
2
Svar
26
· Visningar
1 678
Senast: BornAgain
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
817
Senast: Unafraid
·
Hästvård Vi har stött på lite funderingar med vår häst. Han har varit spänd i ryggen och behandlades för detta. Veterinären var inte orolig utan...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: slant98
·
Hemmet Jag har en idé om det perfekta skåpet/minigarderoben. Tyvärr verkar ingen annan dela min vision, så jag hittar ingenting att köpa...
2
Svar
28
· Visningar
1 206
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Trixtråden
  • Akvarietråden IV
  • Försäkring - igen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp