Bukefalos 28 år!

Ny "foster"-bukehund

Glimfeather

Trådstartare
Jaha, då har man blivit fostermatte till en liten vilding ... Det var inte riktigt planerat, men när man blir för stressad över att ha fått en lillebror (tvåbening) och ledsen över att matte inte riktigt har tid med en så får man hastigt och lustigt flytta till sin snälle polare Sirius.

Vi får se hur länge Turbo blir kvar här, men välkommen är han i alla fall :)

DSC_0246.jpg

DSC_0251.jpg
 
Sv: Ny "foster"-bukehund

Ja, han har någon att sno ben ifrån ;) Och någon som busar och rejsar med honom i skoogen :p
 
Sv: Ny "foster"-bukehund

Kom hit då ;)

Ni andra: Ja, han är lite ... fulsöt! Men han har i alla fall ett sött inre!
 
Sv: Ny "foster"-bukehund

Aha! är inte så bra på raser så jag tänkte att jag frågar stället för att göra bort mig när jag chansar på vilken/vilka raser det är, men jag funderade på om det inte skulle kunna vara en blandras med chivvava (stavning?) i:)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 654
Senast: Klara
·
  • Artikel
Dagbok Ska jag vara ärlig så har 2023 varit ett riktigt skitår. Första kvartalet var ju åt pipsvängen redan från början med en fin vän som...
Svar
6
· Visningar
1 433
Senast: astronaut
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 511
Hundavel & Ras Jahopp, här står jag med en hund igen (jaja, tre men de andra två är ju makens..) och Nessie är fyra år så en påläggskalv var ju...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 437
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp