Pippi på tivoli (Ulvlek)

Jag har haft en jätterolig lek :bump: Lyckades få ut cirkus i dl1 minsann:D och även fio. Inte illa pinkat av en ond utanför lyan som inte visste en enda ulv
Siade LenaH första natten och habina andra natten

Roligast hade jag när jag skulle skriva mitt testamente :rofl::rofl::rofl:
Alla är möjliga ulvar :devil:
Du spelade irriterande bra!
 
Tack för en kul lek! Jag är väldigt ledsen för min inaktivitet - det var som sagt en skitdag i torsdags och så tänkte jag läsa ikapp när jag satt på tåget i fredags men kom knappt in på buke öht…
 
Jag kände mig så jäkla nöjd att jag lyckades skydda mirtai men nu så hade hon ju varit skyddat ändå 🤣 kände att "i got my Thunder stolen"

Som sagt åkte jag ut direkt i två lekarna innan så jag spelade väldigt förvirrad för det va precis så jag va. 😅 har ingen lek rutin typ. Så fick bara vinga det
 
Jag kände mig så jäkla nöjd att jag lyckades skydda mirtai men nu så hade hon ju varit skyddat ändå 🤣 kände att "i got my Thunder stolen"

Som sagt åkte jag ut direkt i två lekarna innan så jag spelade väldigt förvirrad för det va precis så jag va. 😅 har ingen lek rutin typ. Så fick bara vinga det

Sorry att det tog mig två DL att inse det.
 
@Habina jag var som sagt övertygad om att du siat QL som ond och därför röstade jag på fio för att skydda dig. Fick till och med mig @cirkus på det 🙈 när du sen började svänga blev jag totalförvirrad på dig

Du kan ju inse min panik när jag läser vad jag själv skrivit och bara "helvete, det ser ut som att jag siat henne. Nej, nej, nej!" :rofl:
 
Goda lyan skickar paketet med ett skydd som skyddar (den ulvarna käkar)
(LL förtydligar: goda lyan fick alltså i kompensation att de fick lov att skicka ut två paket den dagen och att skyddet skyddar den ulvarna valde att käka - men nu skyddade ju QL samma person ändå så det gjorde ju ingen skillnad)
Det kunde ni ju ha sagt, vi diskuterade ju i eeeeevigheter vem vi skulle käka ju. :rofl:
 
Och ulvarna fick nog vara ifred länge eftersom jag medvetet gick in för att synas , ställa till kaos och bli lynchad först av de onda Bonus att det gick till DL 3 :p
 
Är det inte meningen att LL ska vara ond? :sneaky::rofl:;)
Jo! Tror också LL är ond faktiskt. 🤣 jag hade inte behövt klura så mycket på min skydd då. Jag spenderade mycket tankar och spel på att få lyan att käka rätt person och då se till att dom valde mirtai så jag kunna skydda henne.... And it was all for nothing :arghh:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 242
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 587
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 874
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 792
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Masked Singer 2024
  • Strejk

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp