Nya bilder på pållarna (Del 4)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4)

tornblomma;
Inte ens en dålig mobilbild gör honom ful, han är lika snygg som alltid !

Bluefish;
Vad fina ni är tillsammans.

Hihi, tänka sig att det nästan alltid är ryttaren som får bakläxa och saker att träna på :angel: Men underbart när man får ordning på sin egen kropp ser resultatet i vad fint hästen går, det är värt allt "slit" och jobb.

squarepants;
Vilken söt liten linslus !

sassiball;
Vad fokuserad han ser ut :D

Norna;
Vilken fin färg hon har !

Zahlo;
Dina foton och hästar är alltid lika vackra :love:
Så du får gärna visa fler :D
 
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4)

As always så hamnar alla andra hästar i skymundan när du lägger in bilder på er dödsläckra häst! :love:

Bluefish: Vilken söt häst! Snacka om att h*n sticker ut i mängden! Vad är det för någon ras?

Seabaz: Vad är det för ögonundersökning din store gjort? Hoppas allt är bra! Dom är så himla söta! Bilden på Z (och den andra i lösdriften) var ju bara super fin! Och den på lilleraggtussen i sista inlägget! :love:

Annika88: Vad är det för ras/stam på den där? SÅ himla lik en häst i mitt stall!
 
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4)

KL
Min goa kille :love:

189374_10151225361846413_1334339714_n.jpg

Va söt! Visste inte ens att du hade häst :o
Kallblodstravare? De är ju riktigt snygga om de inte är för feta :D
 
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4)

Och tornblomma & m85, tack! Kul att höra! :D Hästen kan inte göra så mycket fel med sin ringa ålder, men förlåtande är hon. Himla härlig! Hon är reggad welsh partbred med travarmamma och b-ponnypappa. Blivande hoppehäst!
 
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4)

Jajemensan han är en Welsh Cob :) Och oemotståndligt söt om jag får säga det själv :D
 
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4)

Tack! nämen sån bra smak du har(är inte alls partisk :D)
skall bli!
 
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4)

*kl*

Här är en bild från idag. Tyvärr hade jag bara iphonen att fota med. Bilder lutar lite så det ser ut som om han springer i nedförsbacke

bb6c736e0fc611e2ae2a22000a1d0127_7.jpg


Kanske kommer fler måste bara ladda telefonen :p

Jo här är jag och hästen också förresten

640f17b80fbf11e29f3f22000a1c0779_7.jpg
 
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4)

tornblomma;
Vad fina ni är, sista bilden ser ju ut som en reklambild för någon höstkollektion !

LindgrenV;
Vilken härlig häst och vilket duktigt stillståendehopp :D

Seabaz;
Vilken liten söt ponny du har, en sån där klippning har jag funderingar på till min häst. Undra om det blir lite ponny/islandsvarning på min 170 cm häst då :D

Vill inte gärna klippa för mycket då jag absolut inte vill att han ska riskera att bli kall om magen. Så det ska sneddas av lite längre fram, strax bakom sadelgjorden hade jag tänkt.
 
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4)

Fin som vanligt :) men rider inte du längre? eller är det du på ridbilden?

Lindgren så fin häst! vad har du för sadel?

m85 Jag tittade på bilden igen på min pålle och håller med, hon ser verkligen fokuserad ut :p

Jag klippte henne idag nästan som Seabaz lilla ponny men hon blev ganska svettig ändå under sadel och shabrak så jag får nog klippa mer än jag tänkt mig, typ hela hästen. Kan man spara en flik under magen :angel:
 
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4)

Då får du lägga ut bild så jag ser om de ser ut som ponny eller ej :D

Ja men det kanske vore en variant, spara en lapp under magen och klippa resten. Men min blev främst svettig på halsen senaste träningen faktiskt så hoppas det räcker.
 
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4)

Nån 20' kr-sadel... :D Haha nej men, jag har absolut ingen aning faktiskt, kan ta reda på det. Det är ryttarens sadel, visade sig att den passade bra på min häst så hon använder den (Det är jag som står bakom kameran på bilderna, ryttaren som rider är en vän som har fått ta hem Olga för inridning som projektarbete :)). Själv har jag en bomlös till henne :p

m85: En helt genialisk stillahoppare! :D Dåligt humör pga vädret så farten försvann lite grand. Men, det är bara andra gången hon hoppar under ryttare så jag klagar inte :D
 
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4)

Vilka fina och härliga hästar alla har! :D

Nästan så man inte vågar lägga upp bilder på sina egna ^^
men jag passar på att lägga upp lite bilder när man faktiskt fotade lite igår =)

Vi ber om ursäkt för att vi är totalt ur kondition då vi har haft mycket problem med skador och bristande motivation.
Nästa vecka sätter vi igång igen och hoppas på bättre flyt nästa gång :)

(vi ber även om ursäkt för att vi är smutsiga, det var en spontanfotografering)

Mogli
DSC_0116.jpg

DSC_0151.jpg

DSC_0160.jpg


Lillen
DSC_0006.jpg

DSC_0024.jpg

DSC_0077.jpg
 
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4)

Några nya bilder på min kille.

Nyklippt med nya ländtäcket:

landtacke.jpg


Från första hopptävlingen ihop:

tavling.jpg


I boxen (ursäkta stor bild):
IMG_3339.JPG
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 035
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 653
Senast: Lhas
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 083
Senast: nullo-modo
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 251

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp