Bukefalos 28 år!

Nya bilder

Sv: Nya bilder

Har du bild på den där Pekka?

Låter helt osanolikt att just du som desutom är en förnekare skulle träffa på en sådan:p
 
Sv: Nya bilder

Och ingen ritad bild nu som när du gör du-vet-vad på sly:p :D
 
Sv: Nya bilder

Den var minsann inte ritad :eek:

Här är Pekka.
Tyvärr dålig bild men det är allt jag hittar just nu. Har en bättre men den finns inte i datorn.


pekkajukkanen.jpg
 
Sv: Nya bilder

:eek: Skrattande åt Pekka Jukkanen resulterar i att man hamnar på ett hemskt ställe när man dör :mad:
 
Sv: Nya bilder

jodå, jag antar att du menar att helvetet är hemma hos dej bland massa skrikande fågelkräk.. och jag lovar, man står ut... ett tag iaf :angel:
 

Liknande trådar

Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 791
Senast: zassoo
·
Tjatter Snön gloppar från taket, dagarna blir längre och talgoxen sjunger sin vårsång utanför fönstret. Det vädras vår i luften och vad passar...
17 18 19
Svar
366
· Visningar
18 529
Senast: _Elly_
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 956
Hästvård Hej! Jag skrev ett inlägg för ett år sedan om detta och sökte svar, utan resultat, tänkte prova igen eftersom vi och veterinärer börjar...
Svar
12
· Visningar
1 404
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp