Bukefalos 28 år!

nya chatten..

Sv: nya chatten..

Tyvärr är det här den första chatsida som Gunnar har haft, som absolut inte funkar för mig... Jag får bara upp GAMLA chatsessioner från en timme innan jag loggar in... även fast jag re-downloadar, rensar cookies, loggar ut, stänger ner och vad 17 jag nu gör...

Så jag får väl se mig som färdigtjatad... :cry:
 
Sv: nya chatten..

Hade samma problem om jag på en fråga/felmeddelande om långsamt script svarade fel, tror att om man säger avsluta scriptet blir det så.

Vissa användare verkar råka ut för detta. Troligen inträffar det oftare för de som inte har senaste Flash-playern installerad eller som varit inne och ändrat mycket under Val i chatten.

Vissa mer ovanligare webbläsare kan möjligen också ställa till problem.
 
Sv: nya chatten..

men för mig funkade det först...sen blev jag ute..

När jag svarade ja kom jag in på chatten, men kunde inte skicka mina inlägg
 
Sv: nya chatten..

ha ha, det är väl inte så konstigt, du satt ju och lekte med knapparna :rofl: :rofl: :rofl:
 
Sv: nya chatten..

Ovanlig webläsare? Ränknas ie som ovanlig webläsare. *S*

Jag har laddat hem senast flashplayer och "peppar peppar". Chatten har bara låst sig EN gång... Och jag kom in igen, på "nuvarande tid"... :bump:

Så mig blir ni inte av med SÅ lätt... Har jag varit inbiten chattare sedan 95 här så... :devil:
 
Sv: nya chatten..

*lånar*
Blir utloggad hela tiden :cry: och meddelandena kommer upp långt tid efter det att de är skrivna :( inget kul då jue

/ Vilse - som e trött och gällig idag
 
Sv: nya chatten..

Jag kommer inte heller in, *muttrar*.
Fast det är nog rätt bra, då blir ja inte sittande där jämt å ständigt :angel:
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Som nog endel vet så är jag in lagd på bup igen men jag har dag permisson så jag är på hvb på dagarna och jag ska kanske till skolan...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 790
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 330
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 582
Senast: miumiu
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 670

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp