Bukefalos 28 år!

Nya dressyrschabrak-tråden!

Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Hahaha antingen får jag rida med ett för kort schabrak(har långa kåpor på nya sadeln) eller får jag sälja det :(
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Jag gillar mitt från Euro-star. Ligger väldigt bra under sadeln :)

32592278.jpg
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Jättesnyggt! Farlig tråd jag gjorde :O Nu vill man ju bara köpa hur många schabrak som helst..
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Ja eller hur! Det är inte bra för ekonomin med sådana här farliga trådar! ;)
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Ohh, det där har jag spanat på fast det med "bandet" över hela schabraket. Färgerna hade varit suveränt fina på min grabb.
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Det är riktigt snyggt! Har också kollat på det, såg att det var på rea nu. Man blir lite sugen ^^
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Beiget ifrån BR
ae8554ef-44ee-4e14-8fb1-b698ef663ffa.jpg


Vart har du köpt det? :d
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Detta scabrak från hööks kostar ynka 179:-, stilrena och snygga färger, bra passform och kvalitet!
product.aspx
Har inget själv, men min kompis har det på sin ponny. Så det brukar sitta på henne öven när jag rider :D
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Mina dressyrschabrak:

Blått Protector med blå, vit och röd passpoal

Nytt004.jpg


Ignorera det andra på bilden :p. Ett vinrött från Hööks med blå passpoal och beige kantband

Blandat039.jpg



Blått från Ullared. Med gul/guldig/blå passpoal

Ullared027.jpg
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Skickar dig ett PM, vet inte om man får skriva butik här?
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

*kl*
Är det någon som vet om man kan beställa BR-schabrak på nätet någonstans? Om ni vet får ni gärna PM:a mig...
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Herregud jag blir ledsen när jag måste lägga ut ett schabrak på annons, hur ska det gå när jag ska sälja min ponny:eek:
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Ett ljust ljusrosa från Willab
DSC_0026-1.jpg


Ett vitt från Modern Horse
DSC_0033-1.jpg


Ett blått från jacson
DSC_0034.jpg
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Nu när jag sålt mitt favoritschabrak plus lite andra så är det ju bara en perfekt tillfällighet att jag åker med en kompis till ponny sm i hoppning där flera bra affärer ska ställa ut :D
Längtar!
 

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
1 076
Senast: skiesabove
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 503
Senast: cili
·
Hemmet Vi ska renovera två badrum, ett som är befintligt idag och ett som ”inte finns”, det är en toalett idag som ska byggas ut så det ryms...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
6 194
Senast: BernT
·
L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
19 206
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp