Nya färgerna godkända!

Kul! :)

Nu ska jag läsa allt som bestämts i helgen, i år var det ju inget som rör oss uppe, men det är alltid lika kul att veta vad som händer (dessutom kan det vara bra att ha koll)
 
Vart kan man läsa det? Jag fick informationen från en andrahanskälla, men vart man man hitta info om alla beslut?
 
Här har en av de norska deltagarna skrivit vad som hänt under helgen, referat från de tidigare dagarna går också att hitta där någonstans...
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Har suttit och läst lite om hur olika raser har förändrats sedan de introducerades. Man blir lite slagen av hur många raser har förlorat...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 285
Senast: Puffindog
·
Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
735
Senast: Caoimhe
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform...
Svar
9
· Visningar
987

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp