Bukefalos 28 år!

Nya foton...

Sv: Nya foton...

Fotogalen :angel: :D

Men tänk bara imorrn du, då blir det minsann kort på 7 råttor och inte bara 3! :D
 
Sv: Nya foton...

Finns faktiskt svanslösa råttor också :P Fast skulle du gå och skaffa dig en sån hade du blivit rätt påhoppad :devil:

Min Lolita har en halv svans bara iaf. Hennes mamma råkade bita av svansen istället för navelsträngen.

dsc036511_orig_SE.jpg
 
Sv: Nya foton...

Söta små saker (:
Men vad har hänt med Rex? Han ser ut att ha kala fläckar?
 
Sv: Nya foton...

Han är gammal helt enkelt. Rexade råttor tappar päls när de blir gamla, fast han är dåligt avlad och därför tappar han pälsen tidigare än han borde. Inte snyggt men helt normalt förutom just att det är tidigt... :-)

Mulles_matte: Hehe man kan aldrig få för många råttbilder vettu ;)
 
Sv: Nya foton...

Samma här! Minst några tusen... :angel: :D

martha: Ja ser gör hon, fast inte lika bra som de andra. Fast det gör inte så mycket, råttor i allmänhet har så pass dålig syn att de ändå inte förlitar sig på den :)

horselove: Gör det du! men räkna med en råtta som är sällskapssjuk men hatar andra råttor och biter ihjäl de istället, om du inte tar Rex också ;) Och att han är gammal förstås, 1½ år och har börjat åldras ;) :(
 
Sv: Nya foton...

KAN kan de, men de mår inte bra av det. Råttor utan sällskap mår inte bra, kan varken prata råtta, sova tillsammans, rangbråka, leka, putsa varandra osv. Så ska du ha nån får du minsann ta både Rex och Reno, men räkna med ett rangbråk varje natt kl 3 :devil:
 
Sv: Nya foton...

Hehe fast så går det om man knäpper några hundra kort varje dag när man är i en fotogalen period och vägrar slänga de :D

Klart du måste, måste ju få se sötnosarna! Haha jag som tyckte siameser såg så dumma ut, men så fick jag se en av Råtz siameser på bild från utställning och blev helt nerkärad i de små liven... :love: :D
 
Senast ändrad:
Sv: Nya foton...

okej, insåg att frågan kanske var väldigt dum, men jag vet inte mycket om råttor...jahaja, rex och reno var det...hur mycket ska du ha för dom?? så man vet om man har råd innan man lovar nåt..
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Dressyrsnack 17
  • Klädsel vid bröllopskörning

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp