Bukefalos 28 år!

Nya foton...

Sv: Nya foton...

Tre pojkar :P Och i flickornas får det plats med en rådis till bara :P

Fast jag håller på med ett nybygge, därför pojkarna bor lite litet just nu, så då ska tjejerna få bur med plats för 10 (de är 5 st), och så får pojkarna flytta in i den tjejerna bor i ny så blir det plats för tre till :)
 
Sv: Nya foton...

vafföiiinteeee, dom e så söta så, å du har ju plats sen ;)
 
Sv: Nya foton...

Men jag har inte plats ändå, för mitt rum är så litet :P Jag ska inte ha fler råttor förrän jag har flyttat eller nån blir ensam och akut behöver sällskap ju :P
 
Sv: Nya foton...

tss, fegis. :P två små roanflickor vore väl kuuuul? ;)
 
Sv: Nya foton...

hanarna är s-ag å s-pew tror jag ;) haha, köper en s-ba och en s-pew, och en ch ro... :P det var lite roligt. ;P
 
Sv: Nya foton...

Men gosh, försöker du göra mig avis nu eller :eek: Velat ha ända sen jag skaffade första råttorna ju :love: Speciellt s-pew rex och s-ag slät :d :love:
 
Sv: Nya foton...

-flina- aja, vill du inte ha dom så... ;)
s-pew rex finns maaassor som är syskon/halvsyskon till min gosiga remus, dom säljs för 60 spänn lr nå :P
 
Sv: Nya foton...

hmm 2-3 rextjejer går med remus pappa nu, ska jag fixa en pew rex åt dig när dom ungarna kommer? ;)
 
Sv: Nya foton...

Men blaj elaka unge. Blir ju sååå sugen på en liten sötnos ju :love: Men jag måste vänta på lägenhet :(
 
Sv: Nya foton...

jaa men det dröjer nog 1-2 månader ändå :P
ungarna från dom råttorna är helt underbara, hur gosiga som helst, äkta pussråttor liksom :P
 
Sv: Nya foton...

Men ändå :P Gaah mig vill ha ju.
Fast jag har redan en pusshurka, min lilla Grogg :P
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp