Bukefalos 28 år!

Nya foton...

Sv: Nya foton...

haha. åh, så söta remus pew rex syskon var..... :angel:
 
Sv: Nya foton...

*håller för öronen och gormar* LAAAAAAAAAAALLLLLLLLLAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAALLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAA
 
Sv: Nya foton...

dom var sådär jäääättefiiiina och hur gooosiga som heeeelst, för bara 60 kr!! :D
 
Sv: Nya foton...

*lllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaadddddddddddiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiddddddddddddddddaaaaaaaaaaaaaaaa*
 
Sv: Nya foton...

60 kr!!!! liksom, hur billigt som helst för såna UNDERBARA rådisar! och det kommer bebisar snaaart!!!!!! :D
 
Sv: Nya foton...

Men serru jag ska hålla mig till reggade uppfödare och oreggade som jag redan vet är bra, och de säljer inte råttor så billigt för råttorna är värda massa meeeeeer än så :P
 
Sv: Nya foton...

men dom här råttorna kan jag garantera e hur bra som helst, det är liksom uppfödar-råttor, grodan har sagt att dom är helt underbara till och med ;) att dom säljs billigt är bara för att i djuraffärer går dom inte att sälja om dom är dyrare :P och dom här säljs i själva affären, men är lika underbara för det ;)
 
Sv: Nya foton...

Men bläää, jag blir ju bara ännu mer sugen på en sötnos nu ju. Dumma dig :mad: :P
Man kan visst sälja råttor billigare, här säljs de minsann för hela 100 kr st och då lyckas alla bli sålda utan att jag köper också :P
Men vilken bra tajming du har med inloggning, jag ska ju precis till att gå :D
 
Sv: Nya foton...

jamen här i gävle är det inte så många som har råttor... ;) fast dom blir ju sålda ändå, så.. :P
nääää fan heller att du ska :O
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp