Nya hästen.

Humelibumlan

Trådstartare
Tänkte presentera senaste tillskottet bland penga maskinerna.:banana:

Vad tror ni?
Är detta en blivande vinnare?
{05CDE8C4-80F1-4843-A913-8DFD38B2E6D9}.jpg

:angel: ;)

{0B9270CC-F21C-4CC5-AAFF-C6C33C702E11}.jpg

{3A73F98A-B487-46BA-A933-E06E31EE56FD}.jpg

{88F86B66-1675-41DE-A4C3-0DB506442A09}.jpg


Hon heter Right Over och är som synes ingen stor svart hingst, utan ett litet brunt sto.;)
Men håll i hatten när hon travar och bättre psyke får man nog leta efter! :love:

/Humlan ska bli rik.:angel:
 
Sv: Nya hästen.

Din hästs mormor hade jag på mitt förra jobb.:) Så jag har träffat syskon till din hästs mamma. Hoppas hon har fått humör efter sin mormor för hon var helt underbar.

Det blir säkert en vinnare.:banana:
 
Sv: Nya hästen.

Ingen tvekan ! :)
Där har du din vinnare :d

....och hennes pappa kommer att bli Elithingst så småningom. Han har ju börjat bra i aveln :idea:
 
Sv: Nya hästen.

Ser bra ut! :D Inget fel på den stammen, och precis som någon tidigare sa så får man ju något drömskt i sinnet när man tänker tillbaka på mormor Happy New Year.
Rite On Line var ju också läcker, ruggarns kortspeedig kille det där!

Håller tummarna för fortsatta framgångar! :D
 
Sv: Nya hästen.

Fin häst som det synes,och med bra stam.Lycka till Humlam :bow: .
PS.Fast din häst har ett syskon som bär ett bland landets fulaste namn ;)
 
Sv: Nya hästen.

Jag tänkte nästan efterlysa bilderna men se där kom dom ju! :)
Hon såg trevlig ut, och stammen var inte heller nåt att klaga över. :d Elitloppet 2008?
 
Sv: Nya hästen.

jättefin!!:) hon blir säkert en vinnare ska du se;)
Hur stor är hon nu?
 
Sv: Nya hästen.

Hmmmm...

Stammen är mums. :d

Fast jag måste säga att jag har hemskt svårt att SE något på de där bilderna... Är det BARA jag som tycker det är svårt att se bruna hästar mot ljus bakgrund? :crazy:

Men jag litar på att ni gjort ett bra köp, du är ju ingen nybörjare...

Bara EN tanke som slår mig... Hur ska DU klara av en snäll häst? :rofl: :rofl: :rofl:
 
Sv: Nya hästen.

solros skrev:
Röd grimma :eek:

Men visst ser hon ut som en blivande vinnare! :bump:
:rofl: Inte nu längre, skickade ner Sirpa att köpa ny grimma på rotmos! Herregud, det fattar väl alla att man inte kan ha en röd grimma! :mad: ;)
 
Sv: Nya hästen.

Humelibumlan skrev:
:rofl: Inte nu längre, skickade ner Sirpa att köpa ny grimma på rotmos! Herregud, det fattar väl alla att man inte kan ha en röd grimma! :mad: ;)

Jooo, de blir så vackert rosa efter ett tag... :D ;)
 
Sv: Nya hästen.

Lines skrev:
Fin häst som det synes,och med bra stam.Lycka till Humlam :bow: .
PS.Fast din häst har ett syskon som bär ett bland landets fulaste namn ;)
Hehe, de kutar väl inte med namnet heller och brodern blev just såld till hästägare hos O.G för en betydande hög summa klut... :angel:

Måste fråga Per vad han tänkte på när han döpte henne till Right Over? Kan det finns nå snuskigt i det oxå tro??

//Humlan med dåliga engelskt kunskaper :o
 
Sv: Nya hästen.

Prakas skrev:
Ser bra ut! :D Inget fel på den stammen, och precis som någon tidigare sa så får man ju något drömskt i sinnet när man tänker tillbaka på mormor Happy New Year.
Rite On Line var ju också läcker, ruggarns kortspeedig kille det där!

Håller tummarna för fortsatta framgångar! :D
Happy New Year är före mitt korttidsminne, så vill du får du gärna berätta lite...
Kankse har nån gammal film vi kan visa efter Humlans lopp? ;) :p
 
Sv: Nya hästen.

Humelibumlan skrev:
Happy New Year är före mitt korttidsminne, så vill du får du gärna berätta lite...
Kankse har nån gammal film vi kan visa efter Humlans lopp? ;) :p

Vill minnas att hon var rätt så stor och ganska ljusbrun?
Hon tränades och kördes av Roger Grundin.

Tyvärr tror jag inte att hon finns på film här, hon var bra, men ingen elithäst som dina...;)
 
Sv: Nya hästen.

_jossan__ skrev:
men vad är det för fel på röd grimma?:confused:

En blivande tävlingshäst av Prix d´Ameriqueformat kan väl inte gå runt och bära på en röd grimma..ju..:eek: :eek:
Helt solklart fall.
:D ;)

AM
 
Sv: Nya hästen.

Nafayette skrev:
En blivande tävlingshäst av Prix d´Ameriqueformat kan väl inte gå runt och bära på en röd grimma..ju..:eek: :eek:
Helt solklart fall.
:D ;)
AM
sorry kan inget om trav...:smirk:
men jag tycker det e ganska fint me röd grimma
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 283
Gnägg Mea Culpa! Jag är tydligen full med fördomar som jag själv knappt tänkt på. Igår red jag i ridhuset och in kommer en tjej som jag inte...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 222
Senast: Emor
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 214
Senast: supercassie
·
Avel Jag vet varken ut el. in. Hade bestämt mig för Don Romantic till mitt Sack sto, men nu har jag börjat vela... Kanske är bäst att passa...
Svar
13
· Visningar
2 051
Senast: poff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp