Bukefalos 28 år!

Nya hästen.

Sv: Nya hästen.

Jag har reflex grimmor i nylon, så mina är nog inga riktiga travare.
Då ser man dom i mörkret. Jätte bra när dom går ute dygnet runt...
 
Sv: Nya hästen.

Har du oxå en databas med andra travare som du kan dra paralleller med och vid behov jämföra???
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Nya hästen.

Lines skrev:
PS.Fast din häst har ett syskon som bär ett bland landets fulaste namn ;)

Jag hade det på min hästs namnlista, men inte som förstaval. Annars hade det ngt varit stått på min häst nu, han var ett par månader tidigare bara.
:D
 
Sv: Nya hästen.

Men snälla, det ser väl vem som helst att det där är en framtida storlopps vinnare!!;)
Trots att hon är en brun häst med röd grimma....:angel:
Tänk om hon varit en fuxa istället, då hade hon blivit en världs stjärna......:D
 
Sv: Nya hästen.

Sissan skrev:
Men snälla, det ser väl vem som helst att det där är en framtida storlopps vinnare!!;)
Trots att hon är en brun häst med röd grimma....:angel:
Tänk om hon varit en fuxa istället, då hade hon blivit en världs stjärna......:D
Numera är hon bara en brun häst :angel: ;)
 
Sv: Nya hästen.

Nafayette skrev:
Röda grimmor har en tendens att bli rosa med tiden.
Och om hästen har en rosa grimma kan den bara springa i 1.32
Vilket gör att den alltid blir sist i loppen.
Även om den startar mot kallblod.

Den får mindrevärdskomplex och känner sig allmänt mobbad av dom andra hästarna i hagen.




AM

Ska genast byta ut min röda grimma då...:D Gäller desamma med vinröd???
 
Sv: Nya hästen.

Tycker iallafall att du skulle ha köpt en hingst :bump:
Men Myggan blir nog ändå en vinnare.
Hon ser jättefin ut
 
Sv: Nya hästen.

Karzta skrev:
Tycker iallafall att du skulle ha köpt en hingst :bump:
Men Myggan blir nog ändå en vinnare.
Hon ser jättefin ut
Skulle bli för mycket stängslande för att få nya HÖGA staket som Humlan inte kan hoppa över ;)
 
Sv: Nya hästen.

Extra överkurs om travgrimmor:
Dom ska vara svarta eller av läder.
Dom ska ha en stor järnbricka á 1 kilo inmonterad med hästnamnet på. (därför så springer travarna med huvudet på sned)


AM

Min travare har svart lädergrimma med mässingsbricka och namn på, men han springer inte me huvet på sne, har nog en ovanligt stark häst :D

Till trådskaparen: Den har väl lika stor/liten chans som alla andra unga travhästar. Lycka till säger jag!
 
Sv: Nya hästen.

Humelibumlan skrev:
Tänkte presentera senaste tillskottet bland penga maskinerna.:banana:

Vad tror ni?
Är detta en blivande vinnare?
{05CDE8C4-80F1-4843-A913-8DFD38B2E6D9}.jpg

:angel: ;)

{0B9270CC-F21C-4CC5-AAFF-C6C33C702E11}.jpg

{3A73F98A-B487-46BA-A933-E06E31EE56FD}.jpg

{88F86B66-1675-41DE-A4C3-0DB506442A09}.jpg


Hon heter Right Over och är som synes ingen stor svart hingst, utan ett litet brunt sto.;)
Men håll i hatten när hon travar och bättre psyke får man nog leta efter! :love:

/Humlan ska bli rik.:angel:

Ser fin ut i kroppen.. men är det bara jag som inbillar mig att hon trapar igenom riktigt rejält både bako fram?:crazy:
 
Sv: Nya hästen.

Jag väntade bara på att nån skulle anmärka på det, ville inte vara först....:o
 
Sv: Nya hästen.

Montéryttare skrev:
Ser fin ut i kroppen.. men är det bara jag som inbillar mig att hon trapar igenom riktigt rejält både bako fram?:crazy:
:rofl: Äntligen! :D
Inbillar dig? Det är ju rätt lätt att se på den första bilden, men den är tagen i helt felt ögonblick, så normalt trampar hon inte igenom så det ska vara ett problem.
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 659
Gnägg Mea Culpa! Jag är tydligen full med fördomar som jag själv knappt tänkt på. Igår red jag i ridhuset och in kommer en tjej som jag inte...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 346
Senast: Emor
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 377
Senast: supercassie
·
Avel Jag vet varken ut el. in. Hade bestämt mig för Don Romantic till mitt Sack sto, men nu har jag börjat vela... Kanske är bäst att passa...
Svar
13
· Visningar
2 070
Senast: poff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp