Bukefalos 28 år!

Nya inlägg

Trissa

Trådstartare
Det här är så konstigt, när jag skapade ett inlägg kom inte det upp på Nya inlägg-bilden. Svarar jag på inlägg - samma sak. Svarar jag dessutom på ett inlägg som syns på Nya inlägg försvinner det därifrån när jag svarat på det! Finns jag inte!? :crazy: *hoppar och viftar*
 
Sv: Nya inlägg

Ja har märkt det jag med, men tror att det är för att du redan har läst det..... Det blir liksom inte ett nytt inlägg då...
 
Sv: Nya inlägg

Detta kom nog upp i den senaste omläggningen Gunnar gjorde för ett par veckor sedan.
 
Sv: Nya inlägg

Det är väl egentligen ganska logiskt, inga av dessa inlägg är ju nya för just dig.

Som jag skrivit någonstans finns det i och med den nya versionen av forumet ett nytt bättre system för att hålla reda på lästa och inte lästa inlägg.
 
Sv: Nya inlägg

Vad skönt att jag fortfarande existerar! :D

Det där med att inläggen inte markeras som lästa förrän man verkligen varit inne och kollat i tråden är suveränt, tycker jag!
 

Liknande trådar

Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
2 243
Senast: Daff
·
Kropp & Själ Har googlat efter konstens alla regler men får inget svar på varför min fot värker i vila men nästan ingen värk under tiden jag är...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
6 415
Senast: Lilla
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Rutorna med populära trådar från olika delar av forumet har fått lite ändrad funktionalitet. Du behöver vara inloggad för att se detta...
Svar
3
· Visningar
1 131
Senast: Gunnar
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 589
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp