Bukefalos 28 år!

Nybliven kattägarinna

Sv: Nybliven kattägarinna

Vet inte vad som händer med mamman och den andra katten han har. Tror dom ska avlivas.
Dom kunde/ville jag dock inte ta.

Mamman är en liten satmara som skriker HELA tiden. Prat och skrik dagarna i ända.
Den andra katten är en hankatt, blind. Som lärt sig hitta på gården och trivs så fantastiskt där så jag vill inte ta honom därifrån, han är såpass gammal.
 
Sv: Nybliven kattägarinna

Hon skriker antagligen för att hon är okastrerad, inte någon satmara. :( Jag blir så ledsen av att höra om personer som din kompis. Fy.

Tur att du kunde ta hand om de här två katterna. Må din idiotkompis aldrig mer ha katt.
 
Sv: Nybliven kattägarinna

Fast jag menade nog att hon är en satmara ändå, oavsett skrik eller inte.
Hon är lömsk och har bitit flertalet gånger för att en sekund senare vara lugn och snäll.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 596
Övr. Katt Hej! Vi har haft en katt som sprungit runt stallet och varit väldigt skygg. Vi har börjat mata kissen för att få den tillräckligt trygg...
Svar
4
· Visningar
887
Senast: WildHorse
·
Övr. Katt Hjälper till med att fånga in (med fälla), kastrera och omplacera (evt TNR) en kattkoloni hos en man som låtit katterna föröka sig...
Svar
11
· Visningar
2 410
Senast: Centaur
·
Övr. Katt Helt oväntat har jag blivit med katt, en alldeles underbar liten kille på ca 10 veckor (och 700 g vilket väl är ganska lite?), och jag...
2
Svar
26
· Visningar
4 557
Senast: Pazuzu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp