Bukefalos 28 år!

Nyfiken hur många använder

Sv: Nyfiken hur många använder

En till fråga nu när vi ändå e inne på löp å sånt.
Hur lär man hunden att hålla "rent" efter sig å inte bara skita i att d droppar ÖVERALLT???
Detta e hennes första löp förrestän.
Vi sket i tikskydd eller "JAG" för ja e ju van vid att mina förra tikar höll rent efter sig å så.
Å sen ville ja vänta lite innan ja slängde på henne ett tikskydd för ja tänkte ja hon lär sig väl MEN ICE SÅ NICKE :(
Någon som har lite tips???
å fortsätt gärna m era erfarenheter :D

Min ungtik var jättedålig på att hålla efter sig det första löpet. Det var långa rader med bloddroppar på golvet där hon hade gått runt :p
Andra löpet var det lite bättre.
Nu, när hon löper 3e gången så verkar hon ha kommit på hur man gör. Nu håller hon rent efter sig riktigt bra faktiskt :) (och när hon inte gör det så hjälper hennes skendräktiga mor till :crazy:)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 226
Hundhälsa Hej! Jag opererade min tik för tre veckor sedan då hon tog bort två juvertumörer. Gick på stygntagning efter 10 dagar där jag även fick...
Svar
7
· Visningar
1 220
Senast: Sel
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
291
Senast: ryujaneiro
·
Hundhälsa Har upptäckt att Tilda har märkliga förhårdnader eller liknande på sina två baktassar. Jag har inte tidigare sett detta, även om hon...
Svar
7
· Visningar
953
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp