Bukefalos 28 år!

Obesvarad kärlek gör så ont!

Tack för alla era svar.
Nu så här 5 dagar efteråt verkar tårarna ha tagit slut. Hopplösheten när jag kliver upp på morgonen känns obligatorisk men det känns bättre under dagen främst när jag gör någonting speciellt.
Idag tig jag till och med krafterna och åkte på en pay and ride med ena pålle.

Ikväll, rätt vad det var, hade han skickat en snap till mig. Var en bild som visade att han var på fest, vad han nu menar med det.
Jag har helt sonika struntat i att ens reagera på den. Vill inte visa att han är i mina tankar. Det vet han nog ändå utan att jag spär på.
 
Tack för alla era svar.
Nu så här 5 dagar efteråt verkar tårarna ha tagit slut. Hopplösheten när jag kliver upp på morgonen känns obligatorisk men det känns bättre under dagen främst när jag gör någonting speciellt.
Idag tig jag till och med krafterna och åkte på en pay and ride med ena pålle.

Ikväll, rätt vad det var, hade han skickat en snap till mig. Var en bild som visade att han var på fest, vad han nu menar med det.
Jag har helt sonika struntat i att ens reagera på den. Vill inte visa att han är i mina tankar. Det vet han nog ändå utan att jag spär på.
Vad tarvligt gjort av honom. Bra att du börjar släppa sorgen lite och få lite mer vardag.
 
  • Gilla
Reactions: Oli

Liknande trådar

S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 686
Senast: Sassy
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
13 012
Senast: Ramona
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 077
Senast: Whoever
·
Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 796
Senast: Stefffie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp