Bukefalos 28 år!

Ömma bröst efter ÄL?

radgivning

Trådstartare
Hej på er!:)

Jag är lite fundersam över min kropp just nu. Hade mens mellan den 3e-6e januari. Hade avbrutet sex under den helgen även dom 2 nästkommande helgerna.
Igår när jag vaknade började brösten ömma och är lite svullna. Hur sjutton går det ihop? Redan?
Får sällan ömma bröst vid mens men hade det innan denna mens och nu är det tillbaka..fast tidigare.

Nu har jag inte jätte koll på när jag har ÄL men enligt äl-beräknare så skulle ha ha haft den denna helg. Men det kändes inte som det utan jag skulle tippa på förra helgen- mitten av veckan.
Kan man få ömma bröst så här direkt efter ÄL? Känns lite tidigt för det..:confused:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 179
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i hela kroppen i en veckas tid. Jag trodde först det berodde på att jag sov några dagar på soffan i början av förra...
2
Svar
36
· Visningar
4 887
Senast: Fibusen
·
Gravid - 1år Jag hade mens kring jul, ägglossning kring 5/1 (ej testad, kvalificerad gissning baserad på att jag känner min kropp och känner av äl...
Svar
9
· Visningar
1 725
Senast: ako
·
Relationer Hej, jag skriver under anonymt nick på grund av ett mycket personligt problem. Jag skulle verkligen behöva era råd kring hur jag och min...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
12 283
Senast: Anonym_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp