Bukefalos 28 år!

Öppningstråden - adventskalender 2022

Ögonbryns färg m borste
Primer

20221118_144656.jpg
 
Den är jag nyfiken på, med tanke på hur mkt jag gillar den andra peppriga. Men jag kan också tänka mig att det inte är givet att man gillar den, trots det.
Nej precis, jag älskar den rosa men den här luktar så... Maskulint och stickigt? Jag tycker att den luktar gott men det är nog inte en doft jag själv kan bära, och den som bär den bör inte använda några större mängder. Åtminstone inte om man vill skona omgivningen eftersom den doftar så starkt 😅
 
Nej precis, jag älskar den rosa men den här luktar så... Maskulint och stickigt? Jag tycker att den luktar gott men det är nog inte en doft jag själv kan bära, och den som bär den bör inte använda några större mängder. Åtminstone inte om man vill skona omgivningen eftersom den doftar så starkt 😅
Haha, jo kan tänka mig. Fått överge min favorit i parfymformat eftersom att min parter inte riktigt fixar med den. Som tur är går det bra med den som duschkräm iaf... :D
 
Ett till schampo. Det gör mig inte något alls, jag gillar att få schampon 😄 Det här doftar jättegott! Jag förknippar vanligtvis inte brännässla med god doft (mer med traumatiska barndomsminnen a la gå barbent och råka hamna i brännässlesnår) men det går ju tydligen hur bra som helst att få fram något som doftar gott ur det också 😂
IMG_20221121_055742_edit_1963034427477537.jpg
 
Glömde skriva igår att nagellacket var deras snabbtorkande. Ska bli intressant att testa hur bra det håller på mig. Första lacket som jag provade (från lucka 1) höll i fem dagar, vilket är mycket för mig. :)
 
Jag blev lite förvirrad i morse, var helt säker på att jag öppnat lucka 17 och så ser jag att @Zinfernia skrivit om lucka 16. :crazy: Men det var tydligen lucka 16 som jag öppnat ändå. Blir skönt när datumen stämmer med luckorna sen. ;)

Idag var det deras gel setter, vilket efter lite googling visat sig vara en top coat. Så nu har jag väldigt mycket top coat. ;)
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
34 798
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp