Bukefalos 28 år!

Överreagerar jag, igen?

Sv: Överreagerar jag, igen?

Nu vet ju inte du alls varför vi inte har kontakt, eller hur?

Jag är varken arg, ledsen eller förbannad på min morfar, min bror har som sagt en bra relation till vår morfar och det unnar jag dom verkligen.

Att jag väljer att inte ha kontakt med min morfar är väldigt ömsesidigt från bådas håll.

Han hör inte av sig och vise versa, det är nog det bästa för oss båda.

Att däremot bryta kontakten för att man inte får ut något utav den är för egen del är att ha en fri vilja.

Och det är precis så det är i mitt fall, jag fick inte ut något av vårat förhållande och valde då att inte ha kontakt med min morfar.

Skulle vi mötas på stan så är det ingen av oss som skulle blunda, vi hälsar artigt och trevligt småpratar en stund och fortsätter sedan med våra liv :)
 
Sv: Överreagerar jag, igen?

Jag fick intrycket att du gjorde det för att straffa din morfar.
Och det tycker jag är fel motiv.
Man skall bryta kontakter för sin egen skull och inte för att straffa andra.
 
Sv: Överreagerar jag, igen?

Jag valde att bryta kontakten för min egen skull och inget annat.

Hade jag velat straffa min morfar hade ett brytande varit en dålig idé då han tydligen inte vill ha kontakt med mig heller :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag bor med familj man och två barn i skolpliktsålder i Göteborg, träffen är i Dalarna en lördag i september. Med kalas så lär bli sent...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 232
Senast: lil-sis
·
Gravid - 1år Barnlängtan börjar komma ikapp mig och huvudet börjar snurra… Det som snurrar mest för tillfället är mina rökande svärföräldrar. Som...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
7 807
Övr. Barn Då var utredningen klar på sonen, och vi fick två diagnoser. Jättetråkigt såklart, men också väntat. En del av mig känner ”Jaha, nu...
Svar
15
· Visningar
2 262
Senast: Destiny_D
·
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
40 229
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp