Övningar från marken

Smirrel00

Trådstartare
Hej! :) Min häst överanstränger sitt ena ben lite för tillfället och det är bäst att jag inte rider tills en veterinär kollat henne. Hon ska vara stilla så mycket som möjligt men hon går ute i hage på dagarna. Försöker göra det bästa av situationen och gör mycket övningar från marken.
Vi båda tycker det är kul men börjar få slut på fantasi. Alla säger att det finns massor av övningar och att bara fantasin sätter gränser.

Har ni förslag på "läskiga" övningar?? Jag har hållit på mycket med presenning, röra henne överallt och på, under, igenom etc. Har ni några bra tips på övningar, lite miljötränande, vad man kan använda till läskigare saker, eller allmänna roliga övningar från marken där hästen inte behöver springa liksom??
Tacksam för svar! :) //NH-människa
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 153
Senast: __sofia__
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 120
Senast: Migo
·
Ridning Hej! Har fått ett problem med min medryttarhäst som jag skulle vilja reflektera lite om! Jag har ridit min medryttarhäst i 4 månader...
2
Svar
22
· Visningar
6 020
Senast: yamyam
·
Ridning Hej! Jag är medryttare på än äldre ridtravare som för det mesta är en helt underbar häst. Innan jag blev medryttare på henne hade hon...
Svar
15
· Visningar
1 093
Senast: Lager
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Konstiga saker på Wish

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp