OJ vad jag saknar honom!!!!

Bansan

Trådstartare
Min älskade, älskade Oliver ska bo hos mina föräldrar i tre månader. Jag lämnade honom igår eftermiddags o åkte iväg till mitt sommarjobb... O jag saknar honom redan så mycket att jag blir galen=/
Många av mina vänner o bekanta kan inte alls förstå hur man kan älska ett djur så högt som jag älskar Oliver. Därför så vänder jag mig till er andra kattälskare här på Buke. Säkert finns det nån av er som besyddar o omtalar er katt som om den vore ert lilla barn? =)
Dessutom måste jag erkänna att jag får lite skuldkänslor för att jag inte nämner min andra misse "Azlan" från början. Han e oxå underbar o "mitt lilla barn" men Oliver har ändå tagit en alldeles speciell plats i mitt hjärta.
Ärligt ta´lat så de gånger jag åker "hem o hälsar på" i sommar så kommer det att vara mest för att få träffa mina kissemissar... Människorna kan jag ju hålla kontakt med på telefon, men hur smart o väluppfostrad Oliver än e så kan han inte tala i telefon.
Åååååh, vad jag saknar er mina kissar!!!! :love:
 
Har också en "liten" Oliver..
Men han bor hemma hos mamma och pappa på landet..
Hade inte hjärta till att ta med honom till stan och låta honom bli innekatt!

här är mitt hjärtegull!

I sommar skaffar dock jag och pojkvännen två småmissar! *längta*
Det känns så tomt att inte ha en mjuk liten misse som luktar underbart och kan värma en när man fryser i sängen!

Hoppas du inte längtar ihjäl dig!!
/ Karin
 
Jag förstår dig till 100%! Vet själv hur jobbigt det skulle kännas, våndas inför den dagen jag ska flytta hemmifrån, vill ju inte ta med min katt till lägenhet :cry:
 

Liknande trådar

S
Övr. Hund Anonymt nick, om någon vet vem jag är så håll det för er själva tack, det är jobbigt redan som det är. Jag har aldrig varit helt...
Svar
9
· Visningar
1 588
Senast: Sand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp