Bukefalos 28 år!

Om du fick välja skådisar till filmatiseringen av "50 shades.."

Zewz

Trådstartare
Jag kan ju inte vara den enda som läst böckerna 50 nyanser och stilla funderat över hur Mr Grey ser ut... :angel:

Så vem skulle ni vilja se som Christian och Anastasia i en filmatisering?

Jag föreställer mig Anastasia lika naiv och oskyldig som Alexis Bledel
936full-alexis-bledel.jpg


Mr Grey är svår, men Jesse Williams har ju ögonen i alla fall.
Eller varför inte Jude Law? :angel:
Jude-Law-jude-law-17448778-800-600.jpg


Seså, nu vil jag se vad seniorerna fantiserar om... :devil:
 
Sv: Om du fick välja skådisar till filmatiseringen av "50 shades.."

Som Anastasia vill jag se Analeigh Thornton (varit med i Top Model och spelsde barnvakten i Crazy Stupid Love).

Som Christian vet jag inte riktigt. Men Ian Sommerhalder känns som ett rätt bra val. Han kan nig få till den där kylan i blicken också.
 
Sv: Om du fick välja skådisar till filmatiseringen av "50 shades.."

Bra kandidater båda två. Förstår vad du menar med Sommerhalder, kan nog passa bra :D
 
Sv: Om du fick välja skådisar till filmatiseringen av "50 shades.."

Jag kan ju inte vara den enda som läst böckerna 50 nyanser och stilla funderat över hur Mr Grey ser ut... :angel:

Så vem skulle ni vilja se som Christian och Anastasia i en filmatisering?

Jag föreställer mig Anastasia lika naiv och oskyldig som Alexis Bledel
936full-alexis-bledel.jpg


Mr Grey är svår, men Jesse Williams har ju ögonen i alla fall.
Eller varför inte Jude Law? :angel:
Jude-Law-jude-law-17448778-800-600.jpg


Seså, nu vil jag se vad seniorerna fantiserar om... :devil:

ÅÅÅH! Tänkte också Alexis Bledel :D

Som Mr. Grey vet jag inte.. Har bara läst ca 200 sidor i Honom också så jag vet ju inte ALLT än :) En kompis pratade om Alexander Skarsgård, men han har alldeles för snälla ögon, och så är han för ljus tror jag.. hmm kanske kommer man på någon så småningom..
 
Sv: Om du fick välja skådisar till filmatiseringen av "50 shades.."

Oh hon hade varit perfekt! Eller Michelle Williams som Anastasia och Ryan Gosling som Mr Grey! De har en fantastisk kemi tycker jag :)
 
Sv: Om du fick välja skådisar till filmatiseringen av "50 shades.."

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Matt Bomer var mitt självklara val och jag tänkt länge att man borde casta honom i den rollen, och så gör de det (hoppas jag)!! *lycklig* Klockrent!

Fast lilla fröken Gilmore känns alldeles för oskyldig till rollen... :P
 
Senast ändrad:
Sv: Om du fick välja skådisar till filmatiseringen av "50 shades.."

Vill hon inte ställa upp på sexscenerna så kan de ringa mej:angel: Vilken man!!!

/LL
 
Sv: Om du fick välja skådisar till filmatiseringen av "50 shades.."

Men vad är det för trailer? Trodde inte filmen spelats in än :confused:
 
Sv: Om du fick välja skådisar till filmatiseringen av "50 shades.."

En inofficiell, det finns rätt många klipp med just dessa 2skådespelarna. Men det är väl inget klart vad jag vet.
/LL
 
Sv: Om du fick välja skådisar till filmatiseringen av "50 shades.."

Har inte läst böckerna (känner dock väl till dem :D) och jag måste säga att alla förslagen i den här tråden är förvånande valpiga. Ryan Gosling :confused:
 
Sv: Om du fick välja skådisar till filmatiseringen av "50 shades.."

Ah såg trailern igen och såg att de inte var tillsammans nån scen utan att det hela bara var skickligt klippt.

Niphredil: Ah nä Gosling kanske inte skulle vara så bra ändå. Inte för att han inte passar utseendemässigt men mer för det känns som att han gör sig bäst i feel-good-romantik :angel:

Han som var i klippet var dock strålande som Mr Grey!

Man får ta i besittning att Christian Grey inte ska vara så gammal heller, 26 tror jag han är i boken? Eller kanske 27..
 
Sv: Om du fick välja skådisar till filmatiseringen av "50 shades.."

Anastasia är ju bara 21 (?) och Christian 28 i boken och kollar man på dem som föreslagits så är ju Alexis Bliedel över 30 och Matt Bomer 35 om jag inte har fel för mej.
21 och 28 åringar ser ju inte ut som gamlingar direkt;)
/LL
 
Sv: Om du fick välja skådisar till filmatiseringen av "50 shades.."

Visst är det skickligt gjort! För min del får det gärna bli de som spelar rollerna:D

/LL
 
Sv: Om du fick välja skådisar till filmatiseringen av "50 shades.."

Anastasia är ju bara 21 (?) och Christian 28 i boken och kollar man på dem som föreslagits så är ju Alexis Bliedel över 30 och Matt Bomer 35 om jag inte har fel för mej.
21 och 28 åringar ser ju inte ut som gamlingar direkt;)
/LL
+ kära Wysiwyg

Nä men han behöver ju inte se valpig ut för det! Ryan Gosling ser ut som en sko, det bara funkar inte :p
 
Sv: Om du fick välja skådisar till filmatiseringen av "50 shades.."

Nej absolut inte, men Matt Bomer är ju riktigt het! Gosling faller mej inte i smaken öht.

/LL
 
Sv: Om du fick välja skådisar till filmatiseringen av "50 shades.."

Sko?? :rofl::rofl:

Nä men gossen Gosling (....hehe) är stålande i filmer där man nästan blir lite kär i karaktären, typ Blue Valentine (OBS som ung ej som flintskallig och gammal).
 
Sv: Om du fick välja skådisar till filmatiseringen av "50 shades.."

JA! Som en sko! Helt ärligt! :D

Och nej, han funkar inte i filmer där man ska bli kär i karaktären för att 1) de är oftast skräp och 2) HAN SER UT SOM EN SKO!

Har dock ej sett Blue Valentine iofs. Men däremot den där Crazy sexy stupid eller vad den nu hetter. Urk!
 
Sv: Om du fick välja skådisar till filmatiseringen av "50 shades.."

Nu sårar du mitt hjärta! Tyckte den filmen var riktigt mysig :D Och jag blev lite kär i honom då! Klassisk badboy möter svårflirtad och cool tjej som omvänder honom. Så pluttesnuttigt och hjärtevärmande! Gör mig glad :D

Blue valentine däremot är ju bara sorglig, typ motsatsen till Crazy stupid love.
 
Sv: Om du fick välja skådisar till filmatiseringen av "50 shades.."

STOPP! Ian Somerhalder är INGEN valp.
Han är hetast i världen.
Punkt.


:D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp