Omröstning

Vilket forum vistas du mest i, när det gäller diskussion om Islandshäst.

  • Bukefalos

    Röster: 19 46,3%
  • Facebook

    Röster: 21 51,2%
  • Privata föreningssidor

    Röster: 1 2,4%

  • Antal omröstningsdeltagare
    41
Jag är här, även om jag inte skriver jättemycket och ofta, men det beror väl främst på att jag gått från att ha levt häst till att "bara ha häst på pappret". Då blir det väl naturligt att man får lite mindre att skriva.

Facebook anser jag är värdelöst för diskussioner. Dels för översikten, det är ju inte direkt enkelt att läsa en "tråd" och folk i regel svarar på inlägg utan att läsa tidigare kommentarer.
Just det, det är en anledning till att jag inte riktigt gillar att diskutera där.
 
Just det, det är en anledning till att jag inte riktigt gillar att diskutera där.
Ja, men det är ju verkligen hopplöst. Och man kan ju inte direkt läsa en del kommentarer för att sen ta paus och fortsätta från samma ställe. ;)

Värdelöst om du frågar mig.

Sen har jag väldigt svårt för "det är dött"-mentaliteten om man inte bidrar aktivt själv. Det är ju trots allt medlemmarna som gör forumet, om man själv har något att skriva men tänker "det är dött" och väljer att posta på ett annat forum istället så bidrar man ju i allra högsta grad själv till den döden. :)
 
Tack båda! Jag tycker att det är jätteroligt att det nu verkar börja röra mer på sig här på forumet. Jag hoppas att det fortsätter så och att det spiller över på övriga grenforum.
 
Tack båda! Jag tycker att det är jätteroligt att det nu verkar börja röra mer på sig här på forumet. Jag hoppas att det fortsätter så och att det spiller över på övriga grenforum.
Jag med! Och tack själv, Bukefalos är ett kanonforum ur diskussionspunkt, både layoutmässigt och modereringsmässigt. :)

Lite dippar i aktivitet tror jag man får räkna med emellanåt, lite "generationsbyten" och så, när vissa anser sig klara med forumet och så, innan det kommer in nya stammisar. :)
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Kultur Tillägg i efterhand: Lyckades lägga in en omröstning för finalen. Man kan rösta på upp till 3 alternativ, för att göra det liiite mer...
29 30 31
Svar
602
· Visningar
25 958
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning
Kultur Efter en diskussion i en annan tråd lägger jag upp en intressekoll för buketräff på Göteborgsoperan Trodde man kunde lägga flera frågor...
Svar
11
· Visningar
1 220
Senast: warg
·
  • Omröstning
Dressyr Hur ser du på ditt hästeri vad gäller mål? Jag hade en rolig diskussion med en kompis igår om det här med att se saker ”över tid” :D så...
2
Svar
27
· Visningar
3 617
Senast: __sofia__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 767
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp