Jorden runt! - Ulvlek

Haha, förlåt :D
Men tror alla trodde BSF var god så jag tänkte att jag är död om jag ligger uppe mot henne ;)
Aha, fattar. Tänkte inte på att ulvarna fattat att hon är ängel och att de då vet att goda lyan inte kommer rösta på henne. Men du hade nog varit stendöd mot Snurr också 😅 bästa chansen mot mig tror jag? Jag föreslog ju t.o.m att lyncha mig men ingen nappade.
 
Aha, fattar. Tänkte inte på att ulvarna fattat att hon är ängel och att de då vet att goda lyan inte kommer rösta på henne. Men du hade nog varit stendöd mot Snurr också 😅 bästa chansen mot mig tror jag? Jag föreslog ju t.o.m att lyncha mig men ingen nappade.
Vi vände och vrider på att få det mot dig -tro mig :devil:
 
Vi vände och vrider på att få det mot dig -tro mig :devil:
Tex denna
Argumentet emot niyamas plan är att om en ulv ändrar röst till den som kan vinna spelet så den åker med 3-1 öppna röster (3-2 med goda lyans röst ) ill ängeln alltså om den är en av de två kandidaterna ) så har goda lyan sedan ingen info om de två som blir kvar (för käket kommer ju lyckas). Men. Visst den som ändrar så kommer ju bli misstänkt för ulv. Så lite svårt ändå 😅
Och denna
Är det inte lite ” konstigt ” att Niyama tycker det är toppen att goda lyan ska få avgöra.
Tänk om Hon är ond och vet att det är två goda (bsf och dig i teroin som diskuterades mellan bsf och niyama i morse ) som i så fall skulle stå mot varandra ? Bekvämt för en ulv ….😇 och bekvämt att kunna skylla ifrån sig på det minsann
 
Tex denna
Argumentet emot niyamas plan är att om en ulv ändrar röst till den som kan vinna spelet så den åker med 3-1 öppna röster (3-2 med goda lyans röst ) ill ängeln alltså om den är en av de två kandidaterna ) så har goda lyan sedan ingen info om de två som blir kvar (för käket kommer ju lyckas). Men. Visst den som ändrar så kommer ju bli misstänkt för ulv. Så lite svårt ändå 😅
Jag tog väl upp det själv? Men om det stod 2-2 mellan BSF och Harrysen, Harrysen har ju då redan röstat på BSF så vad ska hon ändra till? Sig själv?
 
Jag tog väl upp det själv? Men om det stod 2-2 mellan BSF och Harrysen, Harrysen har ju då redan röstat på BSF så vad ska hon ändra till? Sig själv?
Ja det var bullletprooof :arghh: Vi försökte få det att det skulle stå mellan dig och BSF alternativt mellan bsf och snurrfian
Inte med harrysen som motpart till BSF. Det var ju självmords :laugh:
Så vi i lyan gav inte upp och definitivt inte @Harrysen ! Som för övrigt fångade bollens vink direkt. Så ni vet :D
 
Ja det var bullletprooof :arghh: Vi försökte få det att det skulle stå mellan dig och BSF alternativt mellan bsf och snurrfian
Inte med harrysen som motpart till BSF. Det var ju självmords :laugh:
Så vi i lyan gav inte upp och definitivt inte @Harrysen ! Som för övrigt fångade bollens vink direkt. Så ni vet :D
Var det inte du som fångade vinken? Och VAR det en medveten vink @bollen__ ? När du började skriva om den och försöka misstänka mig för att jag skulle ha sett vinken så blev du väldigt skum :p Jag orkar knappt leta vinkar om det inte är uppenbart, jag bara analyserar om andra påpekar dem.
 
Var det inte du som fångade vinken? Och VAR det en medveten vink @bollen__ ? När du började skriva om den och försöka misstänka mig för att jag skulle ha sett vinken så blev du väldigt skum :p Jag orkar knappt leta vinkar om det inte är uppenbart, jag bara analyserar om andra påpekar dem.
Nej jag fångade den inte :D Trodde fullt och fast att @Hedinn var vår vän. Varför tror du hon annars blev käk första natten? 😇
 
Jag har inte varit bybo på 100 år. Älskar att vara bybo. 😁
Det skulle vara kul att vara siare eller spion någon gång, jag tror inte jag varit det, åtminstone inte länge nog för att det spelat någon roll. Jag tror jag blev det en gång men sen lottades rollerna om.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 902
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 310
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 702
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 649
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp