Bukefalos 28 år!

Ond ridlärare tung roll för Jonas Karlsson

Jonas Karlsson spelar en manipulativ ridlärare som begår övergrepp på unga flickor i nya C More-serien ”Nattryttarna”.
Det blev en tung inspelning.
– Efter att spelat en sådan här roll i ett halvår är man otroligt sugen på att göra dumma komedier, säger han.
 
Har sett trailern för den. Fattade först inte va den handlade om och fick lite ”äckel vibbar” av honom. Nu med facit i hand verkar han göra rollen bra av det jag sett från trailern.
Tror inte jag kommer se själva serien.
 
Har sett trailern för den. Fattade först inte va den handlade om och fick lite ”äckel vibbar” av honom. Nu med facit i hand verkar han göra rollen bra av det jag sett från trailern.
Tror inte jag kommer se själva serien.
har du lyssnat på podden som heter Hästgården? Där intervjuar de de riktiga personerna som var med. Den är så HIMLA bra gjord. Man få en hemsk inblick i hur manipulerande han var. Tyvärr tror jag han antastade tjejer ända tills han dog.
 
har du lyssnat på podden som heter Hästgården? Där intervjuar de de riktiga personerna som var med. Den är så HIMLA bra gjord. Man få en hemsk inblick i hur manipulerande han var. Tyvärr tror jag han antastade tjejer ända tills han dog.
Aldrig lyssnat på någon podd och troligen inget jag kommer göra.
De som har det intresset kan göra det.
Därmed inte sagt att jag på något sätt säger att det är okej att bete sig så.
 
Aldrig lyssnat på någon podd och troligen inget jag kommer göra.
De som har det intresset kan göra det.
Därmed inte sagt att jag på något sätt säger att det är okej att bete sig så.
nej jag förstår dig verkligen! Endel av mig ångrade att jag lyssnade, för det var så mörkt liksom. Typ ingen trodde på dessa tjejer alls. inte ens deras egna föräldrar i vissa fall. Jag vet inte om jag orkar se serien faktiskt....
 
nej jag förstår dig verkligen! Endel av mig ångrade att jag lyssnade, för det var så mörkt liksom. Typ ingen trodde på dessa tjejer alls. inte ens deras egna föräldrar i vissa fall. Jag vet inte om jag orkar se serien faktiskt....
Dokumentärer tilltalar mig mer och där gör jag ingen skillnad. Är det intressant så tittar jag, men kommer inte se serien den lockar mig inte.
 
Cmore har den... :banana:inatt kommer den
Fast frågan är ju om jag kan använda C more i UK, och om de kommer att släppa alla avsnitt samtidigt? Annars måste jag vänta tills alla är släppta så att jag kan använda mina två gratisveckor och titta på hela serien. :)
 
Jag vet inte om jag kommer vilja se. Det kan vara för nära men också för långt ifrån.

Det är viktigt att komma ihåg att det är fiktion som bygger på vissa fakta. Synd att det ännu en gång är fokuserat på det gamla snusket. Jag vet att historien från senare tid innehåller så mycket som antagligen är för svårt att gestalta men hade varit otroligt att få se.
 
Helt ärligt förstår jag inte vitsen med att mjölka ut så mycket det bara går ur den här storyn.

En del av de inblandade är av olika anledningar ärrade för livet. Många vid sidan om gjorde ingenting där och då medan andra gick mer eller mindre ensamma och vittnade vid rättegång(arna).

Men.. de som förut teg som muren och inte erbjöd sig att vittna är inte speciellt tysta idag utan påtalar gärna för allt och alla som vill och inte vill höra på att de minsann visste vad som pågick. För mig känns allting bara som en ändlös och meningslös upprepning.
 
Helt ärligt förstår jag inte vitsen med att mjölka ut så mycket det bara går ur den här storyn.

En del av de inblandade är av olika anledningar ärrade för livet. Många vid sidan om gjorde ingenting där och då medan andra gick mer eller mindre ensamma och vittnade vid rättegång(arna).

Men.. de som förut teg som muren och inte erbjöd sig att vittna är inte speciellt tysta idag utan påtalar gärna för allt och alla som vill och inte vill höra på att de minsann visste vad som pågick. För mig känns allting bara som en ändlös och meningslös upprepning.
Manuset är visst skrivet i samarbete med dottern. Det gör mig mer positivt inställd till produktionen och seriens syfte.
 
Helt ärligt förstår jag inte vitsen med att mjölka ut så mycket det bara går ur den här storyn.

En del av de inblandade är av olika anledningar ärrade för livet. Många vid sidan om gjorde ingenting där och då medan andra gick mer eller mindre ensamma och vittnade vid rättegång(arna).

Men.. de som förut teg som muren och inte erbjöd sig att vittna är inte speciellt tysta idag utan påtalar gärna för allt och alla som vill och inte vill höra på att de minsann visste vad som pågick. För mig känns allting bara som en ändlös och meningslös upprepning.
Håller med det där lite..det är så otroligt mycket pratat om. Och allt blir värre för varje intrevju och program. Skulle nästan kunna säga att dom gottar ner sig lite för mycket i det där..

Klart det är viktigt ämne och allt det där men när det handlar om just den här så känns det som att dom driver vidare på det åt alla håll för att hålla intresset uppe..
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp