Bukefalos 28 år!

Oral lösning vs kapslar

Ajda

Trådstartare
Jag pratade med veterinären igår angående våran goldens missfärgade fläckar i pälsen och öronbesvär. Hon ville att vi skulle testa att ge viacutan och en ny öronrens mer inriktad mot jästsvamp. Googlat på viacutqn och ser att det finns både som oral lösning och kapslar. Vilket har era hundar föredragit?
 
Jag pratade med veterinären igår angående våran goldens missfärgade fläckar i pälsen och öronbesvär. Hon ville att vi skulle testa att ge viacutan och en ny öronrens mer inriktad mot jästsvamp. Googlat på viacutqn och ser att det finns både som oral lösning och kapslar. Vilket har era hundar föredragit?
Mina har ätit båda men eftersom dom har skägg föredrar jag olja i kapslar och inte som lösning då dom luktar illa i skägget annars.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 596
C
Hundhälsa Hej! Jag vill dela med mig av mina erfarenheter så det kan hjälpa andra. Jag har en snart 11 år gammal schäfertik som haft problem...
2
Svar
26
· Visningar
16 964

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp