Bukefalos 28 år!

Orolig i munnen?

S

_Sweetheart_

Från att gå mjukt & fint ena dagen, & nästa dag jätteorolig i munnen & bara kasta upp huvudet i panik när man ska svänga? (Är mer orolig i vänster varv.)

Tips om vad det kan vara? :crazy:
 
Sv: Orolig i munnen?

kolla tänderna.. vad har du för bett? hästen kanske är otillfredsställd med det bettet
 
Sv: Orolig i munnen?

tre-delat. Tror inte det är bettet, han har ju gått jättebra på detta bett tills nu, för några dagar sedan.
 
Sv: Orolig i munnen?

Låter som att han har ont. Kan ju vara något som kommit plötsligt. Ta ut veterinär som kan kolla igenom honom!
 
Sv: Orolig i munnen?

Låter som min en gång i tiden. Hon hade låsningar och var sned i sitt bäcken.

Hästen kan ju ha halkat i hagen eller liknande. Kolla upp den.
 
Sv: Orolig i munnen?

Hej,låter som min,fast hon var värst i hö varv.Hon hade låsning hö korsbensled,kanske din har på höger,ta ut Håkan Lundell,han är jätteduktig!! Mvh Maria
 

Liknande trådar

Utrustning Som rubriken råder så är jag inne på att skaffa antingen ett Nova bett eller ett poponcini bett, Jag är orolig att nova bettet ska gå i...
2
Svar
27
· Visningar
2 008
Senast: villhöver
·
Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
759
Senast: Cattis_E
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 602
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 420
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp