Bukefalos 28 år!

Läkaren på vc ringde angående hemorrojden. Han råkade tyvärr nämna att de skulle kolla en hel rad med saker i morgon när jag ska provtas. Och nu är jag jätteorolig. Hur mycket kommer de ta? Kommer jag må fysiskt dåligt för de tar mycket?

Alltså, usch fy. Jag vill inte vara med.
 

Lycka till! Tänker på dig och hoppas det blir så uthärdligt det går. 🌻

Såg den här imorse och tänkte på dig. Hoppas du kan se det så.
 

Bifogade filer

  • 20240515_092654.jpg
    20240515_092654.jpg
    177,5 KB · Visningar: 29
Jag är trött, ledsen och väldigt besviken på mig själv. Det gick inte att ta prover. Jag bara grät hysteriskt och skakade och hade panik. Jag fick ingen effekt alls av Stesolid. Fick 10 mg. Jag hade ju också tagit 2 Alimemazin hemma.

Allt är fortsatt bara skit. Inget kommer att bli bättre.
 
Jag är trött, ledsen och väldigt besviken på mig själv. Det gick inte att ta prover. Jag bara grät hysteriskt och skakade och hade panik. Jag fick ingen effekt alls av Stesolid. Fick 10 mg. Jag hade ju också tagit 2 Alimemazin hemma.

Allt är fortsatt bara skit. Inget kommer att bli bättre.
Att man skakar och får panik är inget man själv styr över. Inget man bestämmer sig för eller kan hindra. Så känn ingen skuld. Du försökte ju! Det var himla starkt gjort.

Kanske man kan gå vidare utan prover? Testa försiktigt med mediciner och se om de hjälper - det är ju också ett sätt.

Deppa inte nu! Du gjorde ditt bästa och inte alla försöker ens!

Njut av solen och trädgården och katterna nu.

❤️❤️❤️🌸🌸🌸
 
Att man skakar och får panik är inget man själv styr över. Inget man bestämmer sig för eller kan hindra. Så känn ingen skuld. Du försökte ju! Det var himla starkt gjort.

Kanske man kan gå vidare utan prover? Testa försiktigt med mediciner och se om de hjälper - det är ju också ett sätt.

Deppa inte nu! Du gjorde ditt bästa och inte alla försöker ens!

Njut av solen och trädgården och katterna nu.

❤️❤️❤️🌸🌸🌸
Jag känner mig så besviken att jag inte tillät dem att proverna.
 
Jag är trött, ledsen och väldigt besviken på mig själv. Det gick inte att ta prover. Jag bara grät hysteriskt och skakade och hade panik. Jag fick ingen effekt alls av Stesolid. Fick 10 mg. Jag hade ju också tagit 2 Alimemazin hemma.

Allt är fortsatt bara skit. Inget kommer att bli bättre.
Då får du prata med läkaren/vårdteamet igen. Vad har de för plan nu? Om det inte funkade den här gången, vad kan de göra annorlunda nästa gång?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Har pratat med en läkare nu på företagshälsovården. Det var intressant. Första gången jag var på FHV kände jag inte att jag och läkaren...
Svar
2
· Visningar
864
Senast: Sasse
·
  • Artikel
Dagbok Sov otroligt dålig i natt på grund av en incident igår. Jag flyttade till min lägenhet för typ fem år sedan. Jag köpte den under...
2
Svar
29
· Visningar
1 334
  • Artikel
Dagbok I hela mitt liv har jag lidit av prestationsångest och en känsla av att aldrig prestera tillräckligt bra. Inte ens när jag innerst inne...
Svar
4
· Visningar
661
Senast: Cosinus
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 761

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp