Bukefalos 28 år!

KickiH

Trådstartare
Då börjar hoppningen med en individuell kvalklass i morgon, sänds i TV24 17:00-18:00 i sammandrag.
Tävlingen går 13.15-17.45.
 
Sv: Os 2008

tyckte väl att dom sa i slutet av dressyren idag, att det skulle vara hoppning i morgon. Men jag hittade inget, så jag antog att jag hade hört fel. Eftersom första hoppningen som jag hittar är på söndag.
Kommer det bara att visas ett sammandrag?
/Nausea
 
Sv: Os 2008

"Klassen börjar kl 15:15 (svensk tid) och går, som tidigare dressyren och fälttävlans banhoppning, på en belyst arena i Hongkongkvällen.
SVT24 visar ett sammandrag av hoppning kl 17:00-18:00"

Citat tidningen ridsports hemsida
 
Sv: Os 2008

Hoppningen har iallafall börjat live även om den inte går på TV. Följer resultatet nu. 8 ridit och 2 felfria än så länge. Snart är det Peters tur!
 
Sv: Os 2008

kl

Jaha, det gick ju inget vidare för Peter. Jag är ingen expert, men jag tyckte det såg tveksamt ut emellanåt, som om hästen inte sög tag i hindren. Peter såg inte nöjd ut.
 
Sv: Os 2008

Oj då, det såg betydligt mer tveksamt ut för nuvarande ryttare..
 
Sv: Os 2008

Ingen höjdar start för sverige, peter hade 2 ner. Min dator la av precis innan peter så jag såg bara resultatet
 
Sv: Os 2008

Jag får inte igång sändningen:cry:, hur gör man? Får fram sidan, men bara en svart ruta där sändningen ska vara...
 
Sv: Os 2008

Först fick jag inte heller igång det men sen klickade jag på uppdatera och valde sen kanal8 oc kan se
 

Liknande trådar

Fälttävlan I övermorgon börjar VM och jag tycker att det därför är dags för en tråd. Dressyren är 15 och 16 september, på lördag 17/9 är det...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
14 168
Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 379
Hästvård Börjar med att skriva att jag undanber påhopp, samt råd att åka till veterinär, för det kommer jag givetvis att göra. Detta är endast en...
Svar
12
· Visningar
1 759
Senast: Freazer
·
Dressyr Ingen kritik mot någon, bara genuint intresserad av orsakerna samt en allmän debatt om hobbysportens konstnader, med utgångspunkt i...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 627
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp