Bukefalos 28 år!

Sv: Os 2008

Svensk avundsjuka när snubben åkt för kokain två gånger och ef en??

Det stod även nu efteråt i tidningarna om att han har haft ett drog beroende..
 
Sv: Os 2008

Men han pratar väl med sin flickvän nagon gang, far man väl hoppas?;) Och med sin familj? Och sin delvis svenska personal? Träffar kanske nagon svensk kollega ibland i jobbet? Dessutom är han ju född i sverige och har bott i landet tills han var 35 ar.

Tycker också att det är konstigt att han bryter så mycket på tyska. Jag flyttade utomlands till USA när jag var 18 och bodde utomlands i 14 år och gift med en Amerikan. Pratade bara svenska när jag ringde till mina föräldrar eller kom till Sverige på 2 veckors semester om året under 14 års tid. Svenskan sitter fortfarande helt perfekt, i början när jag kom hem hade jag lite underliga uttryck för mig men ingen brytning i alla fall.

Han spenderar ju mycket tid i Sverige, svensk flickvän, många kontakter med Sverige. Oh well! Vi är alla olika.
 
Sv: Os 2008

tragiskt att det bara verkar vara fler och fler som trillar dit för doping. Misstag eller uppsåt kan man fundera på...
 
Sv: Os 2008

Tragiskt och skamligt är det att så mycket dopningsfall förekommer inom ridsporten!
Våra elitryttare ska ju vara föredömen för de yngre ryttarna! :mad:
 

Liknande trådar

Fälttävlan I övermorgon börjar VM och jag tycker att det därför är dags för en tråd. Dressyren är 15 och 16 september, på lördag 17/9 är det...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
14 168
Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 379
Hästvård Börjar med att skriva att jag undanber påhopp, samt råd att åka till veterinär, för det kommer jag givetvis att göra. Detta är endast en...
Svar
12
· Visningar
1 759
Senast: Freazer
·
Dressyr Ingen kritik mot någon, bara genuint intresserad av orsakerna samt en allmän debatt om hobbysportens konstnader, med utgångspunkt i...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 627
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp