Bukefalos 28 år!

OS-tråden hoppning

Så braa!!! ÅHHH!!!

Var det någon som lyssnade på radiosporten? Citat som min sambo lyckades höra:

"Inga onda häxor och förgiftade äpplen där inte. Bara friska äpplen och goda morötter"
"Solen har gått ner i huvudet på Peder"

och det bästa
"Den hästen kan allt, laga mat, passa barnen, fixa taket, ja allt."
 
Så underbart skelton är en värdig segrare. Och så Peder och All in så värda sitt silver. Så härligt och fantastiskt bra genomfört mästerskap av Peder.

Inte för att jag tycker Skelton är en ovärdig segrare, men han hade 4+4+5 i kvalen och var nära att inte ens gå vidare, så jag hade fördragit Peder eller Lamaze som segrare (eller nån annan som inte dragit på sig hela 13 fel på vägen). Men nu är reglerna som de är.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Förbundskapten Henrik Ankarcrona har tagit ut ett väntat lag till EM i hoppning som inleds under onsdagen i italienska Milano. Henrik...
Svar
0
· Visningar
339
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Nio svenska ryttare är klara för start under Longines Global Champions Tour på Stockholms Stadion 16-18 juni. Världsettan Henrik von...
Svar
0
· Visningar
411
Senast: Gunnar
·
Hoppning Nu kör vi! Idag börjar hoppningens VM med en speedklass. SVT börjar sända 10:50. Våra svenskar har startnummer: 25. Jens Fredricson -...
84 85 86
Svar
1 712
· Visningar
75 054
Senast: fio
·
  • Artikel
Hästnyheter Tretton svenska ryttare är uttagna till Global Champions Tour-tävlingarna i Stockholm. Bland andra är svenska OS-guldmedaljörerna i...
Svar
0
· Visningar
396
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp