Bukefalos 28 år!

"Osynliga" underrubriker i vänsterlisten

Sv: "Osynliga" underrubriker i vänsterlisten

aha! tack!
Hur ställer man in så att prenumerations forumen är det som kommer upp som första sida när man loggar in på forumet?
 
Senast ändrad:
Sv: "Osynliga" underrubriker i vänsterlisten

Buke kommer bli rejält splittrat. Islandsmänniskorna för sig, travmänniskorna för sig istället för att alla "umgås" på bara några ställen. :(

Det är ju det som är så tråkigt :(
 
Sv: "Osynliga" underrubriker i vänsterlisten

Men det finns ju fortfarande kvar de generella delarna... Som Gunnar förklarat så märks det om ett par månader eller så, vilka forum delar som inte används...
 
Sv: "Osynliga" underrubriker i vänsterlisten

Men det finns ju fortfarande kvar de generella delarna... Som Gunnar förklarat så märks det om ett par månader eller så, vilka forum delar som inte används...

Fick reda på det längre ner i tråden, att det var ändrat :D
 
Sv: "Osynliga" underrubriker i vänsterlisten

ehh,haha, jag antar att du inte såg att du redan påpekat ändringen för mig?;)

Du har skickat två inlägg med samma budskap till mig inom loppet av några timmar;)

Men då kan jag ju inte ha missat förändringen iaf:bow:
 
Sv: "Osynliga" underrubriker i vänsterlisten

ehh,haha, jag antar att du inte såg att du redan påpekat ändringen för mig?;)

Du har skickat två inlägg med samma budskap till mig inom loppet av några timmar;)

Jag vet sidan låg uppe ganska länge, hade flera sidor uppe... :D
 
Sv: "Osynliga" underrubriker i vänsterlisten

Hallå - undrar om du kan hjälpa mig med frågan jag ställde tidigare: Hur ställer man in så att prenumerations forumen är det som kommer upp som första sida när man loggar in på forumet?

:bow:
 
Sv: "Osynliga" underrubriker i vänsterlisten

Det lättaste borde vara att du sätter upp den sidan som din genväg till buke, och när du då klickar på den genvägen så kommer det att vara den sida du kommer till efter att du har loggat in - om du nu inte redan var inloggad alltså.
 
Sv: "Osynliga" underrubriker i vänsterlisten

Fem poäng till den som fixar det efter den beskrivningen... :crazy:
 
Sv: "Osynliga" underrubriker i vänsterlisten

Du går in via kontrollpanelen, då ser du trådar och forum man har prenumeration på...
 
Sv: "Osynliga" underrubriker i vänsterlisten

Buke kommer bli rejält splittrat. Islandsmänniskorna för sig, travmänniskorna för sig istället för att alla "umgås" på bara några ställen. :(

JAg tycker att det har blivit jättebra med denna uppdelning.

Nu kan jag följa travhingstars trådar utan att passera 12 sidor och femtioelva halvblodshingstar som jag inte är speciellt intresserad av.:idea:

Som huvudforumet Avel är nu så är det ju ytterst få trådar som handlar om just ämnet avel. Övrigt är mest stofamiljer eller halvlodshingstar.

I övrigt gör man ju som förut nästan.
Går in på generella och tittar på vård/foder/hantering.

Så jag hör till skaran som definitivt är jätteglad över förändringen.:) :) :)

AM
 
Sv: "Osynliga" underrubriker i vänsterlisten

Du går in via kontrollpanelen, då ser du trådar och forum man har prenumeration på...

ja det har jag koll på, men jag hade hoppats att det gick att ställa in så kontrol panelen lixom kom in som default/första sida.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 407
Senast: jemeni
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 586
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
1 898
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 480
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp