Jag älskar oumph! Pulled oumph är nog favoriten. Men visst ska det finnas som fileer också, som man kan lägga på grillen? Jag har frågat på vår coop men de verkar inte veta.
 
Tycker pulled oumph! är mumma :love: Brukar ha i tortillabröd, men passar verkligen till allt.
 
Gillar flera av sorterna även om jag är lite rädd för konsistensen ännu ;)

Pulled oump i salladstaco var helt galet gott
 
En liten varning till alla oumphare där ute:

det är ingen hit att steka pulled oumph och sen värma i mikron dagen efter. Blir som segt gummi :nailbiting:
 
Jag gillar inte kött så det är kanske inte förvånande att jag inte heller gillar Oumph. Det går ner om jag är hungrig men det är inget jag köper hem själv.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tänkte köpa menstrosor och testa om det är något för mig. Vilka rekommenderar ni? De är ju ganska dyra tycker jag, går liksom inte...
Svar
12
· Visningar
835
Senast: Humla
·
Mat Jag har en tetra tomatsoppa som jag tänkte äta en dag snart. Jag älskar tomatsoppa och ris som det serverades när jag gick i skolan (vet...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
2 148
Senast: Ramona
·
L
  • Låst
Kropp & Själ Alla här vet nog att såna här iq tester är gjorda för väster ländska tanke sätt och hur man lär sig i skolan här och så. Och dethär är...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
13 874
Senast: Gunnar
·
Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
505
Senast: Kratus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp