Bukefalos 28 år!

Pannbandsångest!

Pussmule

Trådstartare
Haha ja som rubriken lyder så har jag väldig pannbandsångest just nu! :arghh:
har ett brunt dressyrträns (aurora) som har bred nosgrimma. Tyckte pannbandet som var till var sådär på min skimmel så köpte ett pannband med stora swarovski stenar på (varannan guldig, varannan silvrig). Men kollade lite dressyr på datorn och såg några som endast hade läderpannband och tyckte det var snyggt! väldigt många har ju bling på pannband och att bara ha läderpannband har ju varit ute ett tag (men den trenden kanske kommer igen?) hade hur som helst ett smalare läderpannband i samma färg som tränset som jag provade = så himla stilrent det såg ut efter att man alltid har haft bling och är "van" att se bling överallt! :p men nu börjar jag undra om det kanske ser tråkigt ut? har somsagt en skimmel och tränset (och läderpannbandet) är mörk gyllenbrun.
Nu till frågan vad är snyggast? Kan absolut inte bestämma mig :arghh: (har tyvärr inga bra bilder :meh: )
 

Liknande trådar

Utrustning Vet inte om jag är förrvirrad men, om det är så får moderator gärna sammankoppla min tråd till en annan som ett inlägg, jag har nyss...
Svar
5
· Visningar
1 521
Utrustning jag letar efter både träns och kandar men hittar ingenting jag verkligen vill ha, jag har ingen lust att lägga flera tusen på både träns...
2
Svar
27
· Visningar
5 582
Senast: Hedwig02
·
L
Utrustning halvt Stübbenträns ? ? ? Måste bara få skriva av mej min "ledsenhet" över en internetaffär som gick helt åt pipsvängen :devil...
2
Svar
23
· Visningar
2 877
Senast: Wembley
·
Utrustning Mmm, hade varit kul med ett lite roligare pannband, börjar bli trött på alla vita sömmar som är snyggt, men lite trist. Iaf, tränset...
Svar
16
· Visningar
1 393
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp