Påskharen sprang vilse - Secret Santa Summer edition!

1. Nixehen -> BobberiBoo
2. Sonic76 -> Littlejohn
3. gul_zebra -> Monifa
4. Snurrfian -> Klara
5. Kamomilla -> Ninnurur
6. Ceta
7. BobberiBoo
8. Monifa -> Ceta
9. Mirre -> _Elly_
10. Anna -> Blacksmithfarm
11. WS6 -> athena_arabians
12. Houdinie
13. LittleJohn
14. Ninnurur -> WS6
15. cewe
16. Mineur -> Nixehen
17. Cattis_E -> Anna
18. cili
19. Fraggel_tess -> Cattis_E
20. Athena_arabians ->Snurrfian
21. Blacksmithfarm--> Mineur
22. Klara -> Mirre
23. Barbabelle
24. _Elly_ -> cili


La till @Mirre som tomte till @_Elly_ också!

Kom fram till att det finns en till som skulle kunna vara min tomte - är det du @Blacksmithfarm? :)
Det stämmer!:)
 
1. Nixehen -> BobberiBoo
2. Sonic76 -> Littlejohn
3. gul_zebra -> Monifa
4. Snurrfian -> Klara
5. Kamomilla -> Ninnurur
6. Ceta
7. BobberiBoo
8. Monifa -> Ceta
9. Mirre -> _Elly_
10. Anna -> Blacksmithfarm
11. WS6 -> athena_arabians
12. Houdinie
13. LittleJohn
14. Ninnurur -> WS6
15. cewe
16. Mineur -> Nixehen
17. Cattis_E -> Anna
18. cili
19. Fraggel_tess -> Cattis_E
20. Athena_arabians ->Snurrfian
21. Blacksmithfarm--> Mineur
22. Klara -> Mirre
23. Barbabelle
24. _Elly_ -> cili



Det stämmer!:)
Aj då, då måste jag ju erkänna mitt pinsamma misstag... Snälla döm mig inte för hårt! :o

Jag har hela tiden haft i huvudet att paketet kom från någon i Mariefred. När jag sedan började tänka lite mer ordentligt på saken i måndags såg jag att du ju kommer från Mariestad, men min dumma hjärna var så övertygad om att det hade stått Mariefred på paketet så jag räknade liksom bort dig med en gång! Och eftersom att paketet öppnades när jag var bortrest hade jag inte möjlighet att gå tillbaka och se efter ifall det var -stad eller -fred...

Så här har jag gått runt och tyckt att det varit ett lustigt sammanträffande, men Mariestad stod det då rakt inte på mitt paket! Eller så gjorde det det... :angel:

Så går det när man litar på sitt dåliga minne! Nåja, tusen tack för presenterna i alla fall! Jag ser väldigt mycket fram emot att testa mina nya nagellack ikväll, det är hög tid att byta ut det gamla avskavda som sitter på för tillfället :)
 
Aj då, då måste jag ju erkänna mitt pinsamma misstag... Snälla döm mig inte för hårt! :o

Jag har hela tiden haft i huvudet att paketet kom från någon i Mariefred. När jag sedan började tänka lite mer ordentligt på saken i måndags såg jag att du ju kommer från Mariestad, men min dumma hjärna var så övertygad om att det hade stått Mariefred på paketet så jag räknade liksom bort dig med en gång! Och eftersom att paketet öppnades när jag var bortrest hade jag inte möjlighet att gå tillbaka och se efter ifall det var -stad eller -fred...

Så här har jag gått runt och tyckt att det varit ett lustigt sammanträffande, men Mariestad stod det då rakt inte på mitt paket! Eller så gjorde det det... :angel:

Så går det när man litar på sitt dåliga minne! Nåja, tusen tack för presenterna i alla fall! Jag ser väldigt mycket fram emot att testa mina nya nagellack ikväll, det är hög tid att byta ut det gamla avskavda som sitter på för tillfället :)
Ingen fara. :D Kom på när jag postat att jag inte lagt i någon ledtråd. :o
Hoppas det blir bra med nagellacken, tyckte det var fina färger.
Halsduken blev för att jag läste att ni hade grått och trist väder (tror det var i saker vinster oss på-tråden). Men jag hoppas att ni får fint väder så att den inte behövs förrän i vinter. :)
 
Nu har jag också fått paket! :bump: Ett festivalkit, shoppingväska, skoöverdrag, kattgodis och, öh... Jag vet inte vad det kallas men en kylmugg för typ yoghurt och sånt. Bra timing, den får följa med till sjön imorrn :D

Jag tror att min tomte är @cewe ? :)
 

Bifogade filer

  • julklapp.jpg
    julklapp.jpg
    109,1 KB · Visningar: 46
Så roligt :up: Tyvärr kan jag inte ta åt mig så mycket ära, jag klev in på kaffebutiken och förklarade läget och lite allmänna funderingar kring smaker jag visste att du gillade :D Butiken är väl värd ett besök, de är mycket kunniga :)
Jag tror att jag kan ha varit in där någon gång, men jag ska se till att göra ett besök nästa gång jag är åt det hållet, jag kommer att sukta efter det här kaffe när det tar slut. :D I värsta fall får du agera ombud! ;)
 
Nu har jag också fått paket! :bump: Ett festivalkit, shoppingväska, skoöverdrag, kattgodis och, öh... Jag vet inte vad det kallas men en kylmugg för typ yoghurt och sånt. Bra timing, den får följa med till sjön imorrn :D

Jag tror att min tomte är @cewe ? :)
japp, quilty as charged
Ber om ursäkt för förseningen, min stresshjärna har inte riktigt varit som den ska ett tag:o
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 831
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 688
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 305
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 893

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp