Bukefalos 28 år!

Passfixar dag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi skulle fixa pass idag. Sagt och gjort, det gick ju jätte smidigt tills min man nämner signaturen. Då kommer jag på att helvete, skrev jag rätt efternamn. Flög in på polisstationen igen och hej, jag tror jag skrev fel efternamn. Hon gick igenom datorn och jodå, visst hade jag gjort det. Mitt gamla efternamn. Slog mig själv lite för pannan och tänkte jaha, bara att börja om på nytt.

Det gick inte. Ansökan var redan inskickad så ska åka tillbaka den nionde. Det är så typiskt mig.
 

Vi skulle fixa pass idag. Sagt och gjort, det gick ju jätte smidigt tills min man nämner signaturen. Då kommer jag på att helvete, skrev jag rätt efternamn. Flög in på polisstationen igen och hej, jag tror jag skrev fel efternamn. Hon gick igenom datorn och jodå, visst hade jag gjort det. Mitt gamla efternamn. Slog mig själv lite för pannan och tänkte jaha, bara att börja om på nytt.

Det gick inte. Ansökan var redan inskickad så ska åka tillbaka den nionde. Det är så typiskt mig.
Åh nej, så trist! Men som som du också är inne på, shit happens.

Det är himla lätt att skriva fel efternamn, det gör jag fortfarande ibland trots att det var flera år sedan jag bytte 😊

Går det att åtgärda när du ska tillbaka?
 
Åh nej, så trist! Men som som du också är inne på, shit happens.

Det är himla lätt att skriva fel efternamn, det gör jag fortfarande ibland trots att det var flera år sedan jag bytte 😊

Går det att åtgärda när du ska tillbaka?

Ja det går att åtgärda. Bara att förstöra de pass och idkort som kommer och göra en ny ansökan.

Synd bara att jag får lägga ut 750spänn igen. Skriver jag fel då så skiter jag i att åka till USA i mars :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 183
Senast: Urigurien
·
J
Träning Hej. Ska försöka fatta mig kort så att alla orkar läsa ;). Har ett eng.fullblod på 5 år, har varit hur snäll som helst i de snart tre...
2
Svar
23
· Visningar
2 575
Senast: _Jezzie_
·
Övr. Katt GAH! Vilka människor det finns på våran planet!:mad: Som vissa av er kanske redan vet så har jag för ca en månad sedan varit och...
2
Svar
28
· Visningar
2 638
Senast: tistlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp