Bukefalos 28 år!

Philippe Karl 2008-2011

M

missan

Min förra tråd försvann! Vilka ska gå? Jag ska, mkt spännande!

missan
 
Sv: Philippe Karl 2008-2011

Kul, då blir vi iaf två av alla de 58 som har läst tråden! =)
 
Sv: Philippe Karl 2008-2011

Jo jag ska också rida, men den tiden jag inte sitter i sadeln ska jag gå! Eller sitta... Ska ni och era hästar bo på helmer? Jag funtar på att åka dit redan på onsdagen, verkar bli en rysligt tidig torsdagsmorgon annars. Hur gör ni?
 
Sv: Philippe Karl 2008-2011

Jo jag ska också rida, men den tiden jag inte sitter i sadeln ska jag gå! Eller sitta... Ska ni och era hästar bo på helmer? Jag funtar på att åka dit redan på onsdagen, verkar bli en rysligt tidig torsdagsmorgon annars. Hur gör ni?

Jag åker tidigt på torsdagsmorgonen, har bara 8 mil att resa så det blir inte allt för tidigt. Jag ska bo där, hästen också (tror jag), annars orkar man nog inte med. Lär somna gott på kvällen misstänker jag:smirk:
Nän som vet långa är ridlektionerna är? 30 min?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 776
Senast: Hellhound
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 326
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
810
Foder & Strö Idag släppte vi på bete och trots att det har sina fördelar innebär det också att det blir betydligt svårare att få i hästen sina...
2
Svar
27
· Visningar
2 490
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp