Pinsamma hästnamn?

Inte så pinsamt kanske, men fult: en fux som heter Hummer. Dessutom en välavlad hopphäst :D

Äh, det kunde varit värre! Jag tycker faktiskt det kan vara ett rätt läckert namn på en riktigt rödglänsande fux. Men det kanske också bara är jag också... ;)
Lite halvt off men: Jag känner en människa som helt seriöst kallas för Hummer! T.om. lärare i skolan och allt kallade honom det :p Det var både konstigt och..."inte särskilt vackert"...
 
Inte så pinsamt kanske, men fult: en fux som heter Hummer. Dessutom en välavlad hopphäst :D
Så han vräker sig inte rakt igenom hindren som en riktig Hummer? :angel::p
dff2283d8e74289f7802bbe019eff12b.jpg


(Det tog pinsamt länge för mig innan jag kom på att du kanske pratade om ett visst vattenlevande djur än en bil ... :o)
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara skriva här och berätta mitt nya namn. Men ja som ni ser att mitt användar namn är bytt också så är det för att jag ska...
2
Svar
34
· Visningar
2 804
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 601
Senast: MML
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
602
Senast: valy
·
Utrustning Jag är ganska okunnig när det gäller bett och har hållit mig väldigt basic hela tiden. All min erfarenhet är ju från ridskolebetsling...
2
Svar
21
· Visningar
794
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp