Bukefalos 28 år!

plask o lek

Status
Stängd för vidare inlägg.

marieka

Trådstartare
nån som vet om man som förälder ska var a,med i bassängen eller sitta och titta på? Måste veta om jag ska köpa nya badkläder....
 
Sv: plask o lek

Det är nog olika på olika ställen skulle jag tro..
På VÅR simhall finns två varianter:
lek o plask MED förälder (ca 2-4 år)
lek o plask utan förälder, när de verkar mogna nog för att vara i bassängen utan förälder..
 
Sv: plask o lek

Det är nog som Ameo sa på de flesta ställena tror jag.

När jag gick på plask o lek så var mamma med de första åren tills jag kunde allt basic och kände mig trygg i bassängen sen fortsatte jag gå i många år till och då satt mamma o tittade på bredvid bassängen alt hämtade mig efter.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 453
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 015
Senast: Amha
·
Övr. Barn Hur skulle ni hantera en ungdom som nyligen tillfälligt hoppat av skolan (hen tänker fortsätta till hösten på en annan typ av skola) och...
Svar
12
· Visningar
1 888
Senast: Pilot
·
Övr. Barn "ALLA spelar Fortnite!" Ja, enligt min 8 åring iaf. Efter att ha frågat runt bland vänner och barnens kompisar så verkar det gälla...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 979
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp