Bukefalos 28 år!

Plastrongnål

Eos

Trådstartare
Hej!
Någon som har tips på bra plastrongnål? Mina senaste har jag bara använt några gånger sedan har spetsen brutits av.

Tacksam för tips!
 
Sv: Plastrongnål

Jag älskar de från skaerlund design (SD). Finns hos butik Quse! Har ingen själv men skall införskaffa mig en till säsongen! :)
 
Sv: Plastrongnål

Använder vanliga broscher som plastrongnål. Lite roligare med personliga nålar tycker jag.

Några av mina: Den översta en vanlig bling, nr 2 är en gammal som jag ropat in på tradera, nr 3 är en riktig plastrongnål som jag köpte på scandinavium från SD.
foto0050_zpsk9jsejcf.jpg


Har en förgylld liten sjöhäst som jag fått av sambon, jättesöt tyvärr dålig bild
foto0059_zpskfmcq846.jpg


Den lilla blingade.
foto0049_zpsqhwxi1rh.jpg


Älskar min handsydda plastrong:love:
 
Sv: Plastrongnål

Du kan gå in på tradera o söka på brosch. Finns massvis med fina som fungerar utmärkt som plastrongnål.:)
 

Liknande trådar

Fritid Har ni tips på en bra solcellradio, gärna med usb för laddning av moiltelefon (om det finns en sådan funktion)? Tänkte att det kunde...
Svar
3
· Visningar
197
Senast: Sassy
·
Hundhälsa Hej! Har en liten valp som nu börja få upp sina permanenta tänder, men mitt otränade öga tycker de sitter lite fel. Är det så illa som...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 178
Senast: hundtant
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 034
Senast: Oknytt
·
Hästvård Hej! Min 13 åriga connemara ponny får väldigt mycket klåda i svansroten under vintern. Han är en boxvandrare och är ibland lite stressad...
Svar
1
· Visningar
281
Senast: Ponylove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp