plönningegymnasiumet!

Hästen min är skadad, vet inte om hon kommer bli bra.. Jag trivs såå himla bra i det stallet jag står nu och vill inte flytta..
Jag är osäker på om jag vill lämna alla mina vänner och min gamla klass (har redan gått ettan i gymnasiet).
Så det är därför jag är osäker..
 
Sv: plönningegymnasiumet!

Hej!
Jag har gjort omval nu och hoppas komma in på plönninge! Ska dit och titta nästa vecka (bara 30 mil hemifrån men men...) Hoppas jag kommer in (260 p. i höstas..)
Känner heller ingen som ska gå där...
 
Sv: plönningegymnasiumet!

Greylight skrev:
Hej!
Jag har gjort omval nu och hoppas komma in på plönninge! Ska dit och titta nästa vecka (bara 30 mil hemifrån men men...) Hoppas jag kommer in (260 p. i höstas..)
Känner heller ingen som ska gå där...
finns en tråd på ungom om plönninge, denna verkade lite gammal typ:P
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej är 16 men fyller 17 tänker skaffa mig en valp när jag blir 18 men vill hitta ett bra kennel nu. Bor i Norrbotten och går på ett...
Svar
6
· Visningar
863
Senast: Vovve
·
Hästmänniskan Hej jag vet inte hur jag ska göra.Jag rider nu på en ridskola men är inte riktigt nöjd. Dels tycker jag det är för låg nivå, det är...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
6 037
Senast: Badger
·
Hästvård Hej! Min ponny har nu stått i sjukhage i två månader och gått 20 minuters - promenader. Orsaken är inflammation i hovled och kotled...
Svar
9
· Visningar
946
Senast: Sirap
·
Ekonomi & Juridik Hej! Lite nyfiken på vad import kostnader idag inom EU ligger på ungefär. Funderar på att ta hem en häst från Tjeckien och är lite...
Svar
12
· Visningar
958

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Ultraljud
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp