plönningegymnasiumet!

U

Uthasego

hej! är det någon mer som ska börja plönninge naturbruksgymnasium inriktning ridsoprt eller hästhållning?
det skulle vara kul att prata med någon mer som ska börja där i höst :)
 
Jag ska inte gå där men är nyfiken på hur många poäng man behövde för att komma in.. :confused:
 
okej!
första gången jag sökte sökte jag med 165 p.. då kom jag inte in. Men andra gången sökte jag med 190 p. då kom jag in. men ungefär alla som söker under inriktningen "hästhållning" har mellan 180 - 190 p o över. Sedan finns det en till linje, "ridsport" (minns inte rikigt vad den heter" där låg det ungefär på 220 som lägst sökning!
har du funderat på och gå där eller? :rofl:

:banana:
 
Nej, ja ska gå på Vreta i Östergötland, men alla säger hela tiden att -Oj oj det är ju så svårt att komma in i Plöinnge..

Men så "mycket" poäng behövde man inte visst, trodde det skulle behövas asmycket :eek:
 
hej hej :)

Jag ska också börja där, vad kul med någon mera. Inriktning ridsport har jag sökt och kommit in på :D
 
Jag ska ev. gå där..om jag inte kommer in på en annan utbildning som jag sökt.
Kom in på hästhållning å ligger på reserv på ridsport. :)
 
jag har sökt och kommit in :love:, men den slutliga intagningen på "ridsport" låg väl på 230 p?
 
åh va roligt =) var bor du någonstans då? har du msn? =) :)
 
hmm jo det var det kanske, läste nog fel...
sökt hästhållning oxå elle? :cool:
 
ja, det ska bli underbart kul :love:

jag har en bra bit till skolan, bor i Luleå..
sandra88n@hotmail.com heter jag på msn. du får gärna ta och skriva till mig. vore kul att prata med någon mer som ska börja där :)

usch, jag är riktigt nervös.. :crazy:
 
Jag har fått de andra beskedet nu, och jag kommer troligen gå på Plönninge! De ska bli riktigt roligt faktiskt :bump:
Är det nån av er som ska ha med egen häst?
 
åh, vad roligt :D

jag har ingen egen häst att ta med mig, ska du ha med dig någon?
vad hade du sökt i första hand?

har du msn?
 
nej jag har ingen egen häst som jag tar med mig.. har en gosing som jag gillar jätte mkt men han är ju inte min så..

har du det då?
 
Nopp, kommer nog inte ha med mej häst..även fast jag försöker övertala mina föräldrar att köpa en häst som jag rider (den e till salu)..
Jag har sökt strömsholm ridsportgymnasium i 1:a hand, å ligger på 17:e reserv..lite långt bak kanske :p Så de blir nog plönninge som sagt :D
Min msn är snurrgunga@hotmail.com :)
 
Nej, kommer nog troligtvis inte ha det, om mina föräldrar plötsligt tänker ändra sej (se svaret ovanför),vilket är mindre troligt :p
 
Jag har också sökt och kommit in, men har stor beslutsångest om jag ska tacka ja, eller nej.

Hade 235 poäng och kom in på Ridsport.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 097
Senast: Inte_Ung
·
Gnägg Jag har ingen erfarenhet av fullblod, men hör mer och mer gott om dem nu och börjar fundera på att ändå åka och titta på ett! Jag letar...
2
Svar
35
· Visningar
2 758
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 136
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Hej, ridlärare (27 år) här. Hoppas att detta är okej att fråga här, annars får ni säga till, vet inte vilket annat forum man kan vända...
Svar
2
· Visningar
681

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp