Bukefalos 28 år!

Ponny o häst samma helg?

Leeelot

Trådstartare
Numera kan ju ponny tävlas både som ponny med junior, och som häst med senior. Men får man tävla "blandat" samma helg? Alltså dottern tävla ponnyn på lördagen som ponny, och jag på söndagen som häst? Har letat i TR men hittar det ej...
 
ja, du får till och med starta ponnyn själv i avd B på lördagens ponnytävlingar och i avd a på söndagens storhästtävlingar om du vill. Var i kontakt med förbundet ang frågan i början av året och fick det svaret då.
 
Aha! Vad bra! Behöver jag lösa en ny licens för honom som häst, som används när jag tävlar, eller går han på samma licens (har sk livstidslicens)?
 
Finns bara två typer av licens för häst/ponny
Vanlig licens eller lektionshäst/lektionsponny

Så ja han går på samma som han redan har
 

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 843
Senast: hhere
·
Hästmänniskan Hej! Jag letar av olika anledningar ponny / häst men kan verkligen inte bestämma mig för vad som är bäst. Har ni några kloka tankar...
Svar
5
· Visningar
590
Senast: Roheryn
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 188
Senast: Cambrie
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 307
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp