Ponnyakuten i SVT Barnkanalen

(Ridsport)
Åtta barn mellan 11 och 14 år tillbringar två veckor på ridläger med sina ponnyer. De har kommit till lägret för att de har olika slags problem med ponnyerna och behöver experthjälp. Hur det går visas i Ponnyakuten som har premiär i SVT Barnkanalen söndag den 17 januari.

Läs mer...
 
Sv: Ponnyakuten i SVT Barnkanalen

Ja, de tror jag. Jag har grundutbudet från ComHem och jag kan då se på barnkanalen.
 
Sv: Ponnyakuten i SVT Barnkanalen

Äntligen, ska bli kul och se om det är något man kan lära sig och om detär värt att se. :D
 
Sv: Ponnyakuten i SVT Barnkanalen

:eek: Micklade lite med kanalerna - gjorde kanalsökning och nåt som hette "tv kanal tilldelning" och :eek: nu har kanalerna flyttats om lite och jg ser på SVTB. Fattar inte hur ja lyckades med detta. :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
834
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 706
Senast: Rie
·
Skola & Jobb Eftersom buke är mitt orakel hoppas jag på bra svar från folket. Har hamnat i en lite knepig situation och jag vet inte riktigt vilken...
2 3
Svar
52
· Visningar
8 387
Senast: Fiorano
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Som en person med flera hälsoproblem genom livet som vården inte har kunnat hjälpa, så har jag kommit att fundera en hel del över just...
2
Svar
30
· Visningar
4 499
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Magsår eller kolik?
  • OS i Paris 2024 (dressyr)
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp