Bukefalos 28 år!

Positiva Panelen

C

C_L

Vill ni ha en bildtråd/filmtråd där endast konstruktiv kritik flödar?

Kan vi hjälpas åt att skapa och hålla den positiv?

Där vi endast ger kritik som är i positiv anda, konstruktivt och så lättfattligt som möjligt?

Jag tror att det är många som inte vågar lägga in bilder och filmer för att vi (Mig själv inräknat såklart) som bukar kommentera är sura gamla rävar som gärna vill veta bäst. :D

Jag ska bara komma hem så ska jag själv lägga ut lite ridbilder :laugh:

Låt oss skapa en trevlig tråd med julklappstämning!

Vem lägger första bilden/filmen?


:bow:
 
Sv: Positiva Panelen

Vilken fin häst!!! :love: Och den är ju bara en liten bebis (för det var den väl?).

Hästen ser väldigt positiv och samarbetsvillig ut! :love: :) Har bra grundgångarter. Du rider mjukt och trevligt, jag är imponerad av din sits när du fattade galopp och det blev slängtrav. Själv ser jag ut som ett "mähä" när jag fattar galopp på unghästar/hästar som har svårt för det. Tänk bara på att försöka vara kvar upprät med ditt överliv så springer nog inte hästen in i fattningen lika mkt.

Jag tyckte din hand var trevlig och mjuk likaså gav du trevliga skänkelhjälper. Tänk bara på att inte dra upp skänkeln när du skänklar, då trillar du fram lite med överlivet.

Väldigt fint och okomplicerat överlag!! :bow: :laugh:
 
Sv: Positiva Panelen

UnaE.jpg
 
Sv: Positiva Panelen

Båda såklart:idea: Dessutom har hästen en himla söt rumpa:love:
 
Sv: Positiva Panelen

Lättsamt, trevligt, bra grundridning, följsamt, flexibelt fint!
 
Sv: Positiva Panelen

:rofl::rofl:Precis vad jag tänkte.... Skönt att vi är på rätt spår :D.

Härlig tråd, hoppas många vågar lägga in filmer och bilder!
 
Sv: Positiva Panelen

Det var svårt att vara "lagom" följsam. Jag red 3 h (4 pass) på 2 dagar och fick ordentlig träningsvärk i mina stabiliseringsmuskler. Men hellre det än träningsvärk i armarna. ;)
 
Sv: Positiva Panelen

Nog för att svansen var fin, men man ser ju ändå att det händer något. Jag antar att det var en öppna, och fast jag är långt från expert så ser det ändå rätt stabilt ut och hästen ligger på rätt spår. Kunder väl varit lite rakare i halsen, men annars tycker jag definitivt att det finns mer positivt att kommentera än att svansen (och rumpan så klart) var fin. För jag gissar att det var ridningen du ville ha kommentarer på, även om det alltid är trevligt att höra att man har en söt rumpa :p;)
 

Liknande trådar

  • Låst
Kropp & Själ Tänkte att jag börjar med att dra lite snabb bakgrundsfakta för att göra dagens situation tydligare: Är rent allmänt väldigt smärttålig...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
21 571
Senast: LenaH
·
Relationer Hej! Jag är i en relation med min pojkvän sedan 2 år tillbaka, han är 25 och jag är 23 år gammal. Jag har alltid upplevt han som en...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 774
Gnägg Lilla Kadde som jag visade upp här på buke för 6 år sedan. Ville så stolt visa upp min fina travare. Och trodde att jag skulle få en...
Svar
13
· Visningar
4 776
Senast: Varmblod90
·
Körning Det finns ju redan en bildtråd men nu tycker jag det var dags med en filmtråd på våra körhästar! Kritik är välkommen om man vill det...
Svar
1
· Visningar
915
Senast: _moa_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp