Bukefalos 28 år!

Present till bruden på möhippa

eekarlsson

Trådstartare
Hej alla bukare, jag behöver lite hjälp av er. Jag ska på möhippa i helgen och ska ha med mig en liten present som ska symbolisera våran vänskap/händelse vi haft tillsammans och så ska hon gissa vem det är från.

Vi är inte supernära vänner så har liksom inget som är "vi" men jag har ofta följt med henne på grejer som ingen annan velat eller kunnat, och oftast som jag typ inte ens vetat vad det innebär för egen del. Typ den gången jag följde med nån hundklubbs jubileumsdag/fest. Jag har inte hund och kan INGET om hundar typ (håller mig till katt och häst :D ) men tänkte jag skulle ta med något som symboliserar den dagen.

Därför frågar jag er kära bukare: är det någon här som kan ge mig ett tips på en grej som är typiskt för en hundklubb? Som inte är så generellt att jag tar med mig ett gosedjur som är en hund, eller ett paket hundkex eller liknande?

Alla tips mottages tacksamt! ;)
 
Hej alla bukare, jag behöver lite hjälp av er. Jag ska på möhippa i helgen och ska ha med mig en liten present som ska symbolisera våran vänskap/händelse vi haft tillsammans och så ska hon gissa vem det är från.

Vi är inte supernära vänner så har liksom inget som är "vi" men jag har ofta följt med henne på grejer som ingen annan velat eller kunnat, och oftast som jag typ inte ens vetat vad det innebär för egen del. Typ den gången jag följde med nån hundklubbs jubileumsdag/fest. Jag har inte hund och kan INGET om hundar typ (håller mig till katt och häst :D ) men tänkte jag skulle ta med något som symboliserar den dagen.

Därför frågar jag er kära bukare: är det någon här som kan ge mig ett tips på en grej som är typiskt för en hundklubb? Som inte är så generellt att jag tar med mig ett gosedjur som är en hund, eller ett paket hundkex eller liknande?

Alla tips mottages tacksamt! ;)
Vet du namnet på hundklubben? I så fall kan du säkert få tips från deras hemsida. Kanske något med loggan på?
 
Hej alla bukare, jag behöver lite hjälp av er. Jag ska på möhippa i helgen och ska ha med mig en liten present som ska symbolisera våran vänskap/händelse vi haft tillsammans och så ska hon gissa vem det är från.

Vi är inte supernära vänner så har liksom inget som är "vi" men jag har ofta följt med henne på grejer som ingen annan velat eller kunnat, och oftast som jag typ inte ens vetat vad det innebär för egen del. Typ den gången jag följde med nån hundklubbs jubileumsdag/fest. Jag har inte hund och kan INGET om hundar typ (håller mig till katt och häst :D ) men tänkte jag skulle ta med något som symboliserar den dagen.

Därför frågar jag er kära bukare: är det någon här som kan ge mig ett tips på en grej som är typiskt för en hundklubb? Som inte är så generellt att jag tar med mig ett gosedjur som är en hund, eller ett paket hundkex eller liknande?

Alla tips mottages tacksamt! ;)

En klicker, en tennisboll, någon annan träningspryl...
 
Om hon har hund (vilket jag antar att hon har?) så kanske en liten hink/påse med hundgodis kan funka? Används kanske under träning :) Om hon tränar nåt speciellt/har nån speciell hundras kanske det finns mer specifika grejer.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Inser att det kanske inte finns något bra svar på min fråga men tänker att om någon har nåt bra tips så är det här på Buke i alla fall...
Svar
16
· Visningar
1 266
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 215
Senast: iNTOHiMO
·
Övr. Hund Jag behöver tillfälligt hjälpa en anhörig med hens hund, då hen troligtvis ska läggas in på psykiatrisk avdelning. Det är en mellanstor...
Svar
11
· Visningar
3 558
Senast: Stinaelin
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
14 498
Senast: mrkarisma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp