Bukefalos 28 år!

Present till kille som fyller 18

tott

Trådstartare
Mitt gudbarn fyller 18 och jag har helt tankestiltje då det gäller present. Just nu lär han inte ha nåt stort intresse...förutom flickvännen.
Hjälp mig! Presenten får kosta sisådär 300-500 kronor.
 
Mitt gudbarn fyller 18 och jag har helt tankestiltje då det gäller present. Just nu lär han inte ha nåt stort intresse...förutom flickvännen.
Hjälp mig! Presenten får kosta sisådär 300-500 kronor.
En gudmor kan ju vara så tråkig att hon ger Vår kokbok, den är ju vanligen extremt användbar även upp i åldern (använder fortfarande min och min mans som vi fick när vi var typ 18 båda två, en på landet en hemma.)

Inte någon annan kokbok, för just Vår kokbok är den som innehåller allt från hur man kokar ett ägg eller havregrynsgröt till hur man gör sufflé och kanelbullar. Så det är liksom alltid den som räddar en och den har fördelen att den aldrig stänger ned som telefonen så man måste peta till den.
 
Mitt gudbarn fyller 18 och jag har helt tankestiltje då det gäller present. Just nu lär han inte ha nåt stort intresse...förutom flickvännen.
Hjälp mig! Presenten får kosta sisådär 300-500 kronor.
En påse med snacks och presentkort på bio, eller nedladdning av film hemma, till honom och flickvännen? Eller presentkort så han kan ta med sig flickvännen på en middag?

En bra bok som du gillar och du tror att han uppskattar? Då kan han ju spara boken som minne. Bor han i eget boende kanske en matkasse med recept och ingredienser till ett par maträtter kunna passa?
 
En gudmor kan ju vara så tråkig att hon ger Vår kokbok, den är ju vanligen extremt användbar även upp i åldern (använder fortfarande min och min mans som vi fick när vi var typ 18 båda två, en på landet en hemma.)

Inte någon annan kokbok, för just Vår kokbok är den som innehåller allt från hur man kokar ett ägg eller havregrynsgröt till hur man gör sufflé och kanelbullar. Så det är liksom alltid den som räddar en och den har fördelen att den aldrig stänger ned som telefonen så man måste peta till den.
Bra idé :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 600
Senast: Mabuse
·
  • Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 100
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 228
Senast: skiesabove
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 085
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp