Present till pappa. Tips tack!

millan10

Trådstartare
Min pappa fyller 46 nu i oktober och jag undrar om ni har några tips på vad man kan köpa. :)

Vi brukar ge han någon bok eller strumpor så det skulle vara kul att ge han något som han inte fått innan. Han gillar gamla plåtleksaker från typ 50-60 tal, men verkar vara svårt att hitta. Har ni några andra förslag? Vi brukar handla för ca 500 kr.
 
Sv: Present till pappa. Tips tack!

Gillar han att titta på någon sport? Eller nån upplevelse som typ en kajaktur han gillar?
 
Sv: Present till pappa. Tips tack!

Om du har riktigt tur kanske du skulle kunna lyckas köpa någonting från typ Tradera och lyckas få det levererat innan födelsedagen?
Annars skulle jag nog också rekommendera typ en upplevelse av något slag.
Behöver han någonting? Kanske ett bälte av finare märke, slips likaså?
 
Sv: Present till pappa. Tips tack!

En snygg halsduk eller scarf?

Eller bjud honom på bio och/eller middag? :)
 
Sv: Present till pappa. Tips tack!

Min bror och jag har fått dille på att ge våra föräldrar upplevelser. Glasblåsning (den var mycket uppskattad), öl-/whiskeyprovning, spökvandring och liknande. Det finns hur mycket som helst! :D
 
Sv: Present till pappa. Tips tack!

Kolla om du kan hitta någon bok OM just gamla leksaker kanske? Med info om olika fabriker och så vidare?
 

Liknande trådar

Tjatter Mamma fyller 70 om knappt 2 månader. Jag vet inte vad jag ska köpa. Så i den här tråden får ni tipsa om alla presenter ni kan komma på...
2
Svar
23
· Visningar
1 227
Senast: Tofs
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 079
Senast: jemeni
·
Fritid Pappa fyller 70 år i maj. Han vill inte ha ngn överraskningsfest eller så men jag vill gärna ge honom en fin present. När han fyllde 60...
2
Svar
31
· Visningar
2 878
Senast: Myrten
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 748
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundförare inom hemvärnet
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp