M

miiirka

Vad är det bästa ni har vunnit på tävling? Skriv klass, nivå och vart :D
 
Sv: Priser

Täcke, midsommarkrans, rosett, plankett i LC
 
Sv: Priser

Pengar:D

Jag bli faktiskt oftast gladast över plaketten faktiskt. Ngr riktigt fina hederspriser har jag nog inte vunnit, förutom pokaler då. men hellre en plakett än en borste eller hovkrats som man redan har flera stycken av.
Presentkort på en hästbutik har jag oxå vunnit. Det var rätt skoj för då kunde jag ju köpa vad jag ville i hästväg.
 
Sv: Priser

En jättefin handblåst glasstatyett med tävlingsplatsens namn ingraverat.
 
Sv: Priser

2 kg Marabou mjölkchoklad :d + segertäcke - hemmatävling lokal LA:6

Det är det bästa jag kommer på just nu iaf :D

Sen säger jag som Olympus ---> pengar!
 
Sv: Priser

vinnartäcke, massa kg morötter, pokal, rosett plakett i deb. SafTIGT. mysigt med morötter till lill-ponnyn :D hon vart lycklig ;)

håller med om pengar, eller presentkort på hästaffär - bra saker!
 
Sv: Priser

Hm, jag har fått såna roliga saker som en handduk, en OSTHYVEL... ja det var väl det jag kom på. Längesen jag tävlade :angel: Men de priserna var på LD-LC på klubbtävling...
 
Sv: Priser

oj ja har vunnit massa saker, täcken, pengar, presentkort, benlindor (agriga), kavajskydd, mm.. nästan alla har varit på nationell-elit nivå, oftast i LA:2 LA:4 FEI:s inled. och några gånger i FEI:s lagtävlansp.. det finaste täcket tror jag är svealand täcket som jag vann i dagstorp, nationell LA:4 -06.. vi hade över 70% =) :banana:
 
Sv: Priser

pengar, segertäcken ( men då måste tävlingen el klubben stå med) eller plaketter, pokaler, hängen el liknande, det är kul at få, något som man har kvar.

jag blir inte så super glad över borstar el grimskaft. men men :P
 
Sv: Priser

*kl*

Det som är roligast att få är ju just pokaler och liknande tycker jag, saker som man ser kommer från just den tävlingsplatsen.
 
Sv: Priser

Vad är det bästa ni har vunnit på tävling? Skriv klass, nivå och vart :D

Oj jag har vunnit allt möjligt bra!som tex stallapotek, ridbyxor, ridväst(man fick välja bland alla grejer & jag valde såklart mountain horse som e mitt favoritmärke), grimmor, träns,presentkort. ja allt möjligt!en fodersäck en gång men den ides jag inte ta med då mina hästar inte ens äter krafft.:D
Rosetterna är dock det jag är ute efter;)
 
Sv: Priser

hm Segertäcken är det som uppskattas mest av mig och likaså pokaler. Det mest skumma jag vunnit tror jag är cd, paraply(!) och handdukar! VARFÖR ha handdukar som pris liksom?! Regionala tävlingar i hoppning för ponny, LA-MSV!
 
Sv: Priser

VARFÖR ha handdukar som pris liksom?! Regionala tävlingar i hoppning för ponny, LA-MSV!

För att sponsorn skänkte det, och för att det faktiskt är ANVÄNDBART! Tycker man att de är fula kan man ju åtminstone torka hästben med dem...

Var glad att du inte fick det som en av mina kompisar fick på en dressyrtävling. Hon fick ett häfte om hälsokurer med vinäger, och en keps med en silhuettbild på ett naket par i ett badkar, med texten "if you feel like it - Do it!"
 
Sv: Priser

det bästa ja har vunnit var ett par granninge kängor:) va en Lb hoppning
 
Sv: Priser

Drog hem ett stort ägg med godis idag, smaaskens ;):D :angel:
 

Liknande trådar

Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
447
Senast: shebeen
·
  • Artikel
Hästnyheter Sara Algotsson Ostholt var nära trestjärnig seger i Tyskland och Ludwig Svennerstål har tagit sin karriär som hobbyryttare till...
Svar
0
· Visningar
27
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
410
  • Artikel
Hästnyheter Ridsporten har under de senaste årens framgångsvåg vunnit många fina priser på Idrottsgalan. Nu finns chans på två nya priser i...
Svar
0
· Visningar
91
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Hage
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp